به گزارش ایرنا ، دانش هاشمی پور شنبه در حاشیه عیادت و قدردانی از خدمات استاد محمد خطیبی زاده پیشکسوت فرهنگی و نائب رئیس مجمع خیران مدرسه ساز هرمزگان افزود: آموزش و پرورش هرمزگان در دولت تدبیر و امید با تکیه برهمه ظرفیت ها از جمله سرمایه ارزشمند خیران و پیشکسوتان ، در مسیر اعتلای اهداف نظام تعلیم و تربیت ، همه توان خود را بسیج کرده است که امیدواریم بتوانیم منشاء خدمات بیشتر برای مردم استان باشیم.
وی بیان داشت: اگر هرمزگان در جلب مشارکت های مردمی و نهضت مدرسه سازی در کشور زبانزد است ، مردم استان این مهم را مدیون تلاش استاد خطیبی زاده در جایگاه نایب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان می دانند که دوشادوش خیران نوع اندیش ، در این امر مقدس خدمت کرده اند.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارکرد: نام استاد خطیبی زاده با پیشینه ی فرهنگی و امور خیریه در استان هرمزگان عجین است و این سرمایه ارزشمند انسانی در راستای ترویج وحدت و همدلی همواره پیشقدم بوده است.
هاشمی پور یادآورشد: پیشکسوتان فرهنگی گنجینه ی ارزشمندی هستند که می توانند با انتقال تجربه خود منشاء تحول و کارآمدی بیشتر در نظام تعلیم و تربیت باشند که در هرمزگان پیوند و تعامل بسیار نزدیکی با این افراد برقرار است.
وی اضافه کرد: برشمردن خدمات استاد خطیبی زاده ، کار آسانی نیست چرا که سراسر زندگی این فرهنگی سرشار از خدمت به آموزش و پرورش و در یک کلام استان هرمزگان بوده است.
هاشمی پور با اشاره به سابقه این پیشکسوت فرهنگی ، خاطرنشان کرد: در زمانی که کمترین امکانات در دورترین و محروم ترین منطقه استان (جاسک) نبود ، استاد خطیبی زاده با عشق و ایثار ، به امر مقدس تعلیم و تربیت در این منطقه کمر همت بست و منشاء تحول در آگاهی وکسب دانش برای دانش آموزان منطقه شد.
گفتنی است در این دیدار که جمعی از بزرگان اهل سنت استان هرمزگان ، رئیس مجمع خیران ، مشاور مدیرکل در امور اهل سنت و همچنین خانواده استاد خطیبی زاده نیز حضور داشتند، از حسن توجه دانش هاشمی پور مدیر کل آموزش و پرورش استان ، به تکریم پیشکسوتان استفاده از همه ظرفیت ها و توجه به مقوله وحدت و همدلی در نظام تعلیم و تربیت استان قدردانی شد.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده : خلیل تنیده

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.