حجت الاسلام محمد مریدی روز دوشنبه در این پیام که نسخه ای از آن به ایرنا ارسال شد ، اظهارکرد: مبارزات مستمر این شخصیت عالیقدر در راه برپایی حاکمیت دینی در دوران پیش از انقلاب و حضور موثر و تعیین کننده او در همه عرصه‌های انقلاب از آغاز تا امروز از وی شخصیتی ممتاز و تکرار نشدنی در تاریخ معاصر ایران ساخته است.
وی بیان داشت: اینجانب این مصیبت را به محضر مقام معظم رهبری ، خانواده بزرگوار ایشان ، جامعه روحانیت و ملت شریف ایران تسلیت می‌ گویم و برای آن فقید سعید ، علو درجات در پیشگاه باری تعالی مسالت می‌نماید و خداوند بزرگ روح بلند ایشان را با شهیدان و امام شهدا محشور نماید.
آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از عمری مجاهدت و تلاش در مسیر آرمان‌های انقلاب عصر یکشنبه 19 دی ماه در یکی از بیمارستان ‌های تهران دار فانی را وداع گفت.
وی که به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود با وجود تلاش پزشکان در سن 82 سالگی دار فانی را وداع گفت.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مسئولیت‌های مهمی همچون عضویت در شورای انقلاب اسلامی ، ریاست مجلس شورای اسلامی ، ریاست مجلس خبرگان ، ریاست جمهوری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را برعهده داشت.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده : خلیل تنیده

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.