به گزارش ایرنا ، سید حسن فاطمی دوشنبه در تشریح فعالیت های بسیجیان در قالب حلقه های صالحین در این شهرستان افزود: بسیجیان میناب زیر نظر 902 مربی در زمینه های بصیرتی ، عقیدتی ، فرهنگی و ورزشی ، اخلاق اسلامی و معرفتی در این شهرستان فعالیت می کنند.
وی بیان داشت: حلقه صالحین یک حرکتی گسترده با حمایت و همراهی بسیجیان برای خنثی سازی اهداف دشمنان در جبهه جنگ نرم فرهنگی با مجهز شدن به ایمان ، تقوا ، شناخت و مصون سازی فضا و آگاهی از نقشه شوم آنها در جامعه است.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب اظهارکرد: حضور فعال در کلاس های حلقه های صالحین باید بعنوان یک رزمنده در خط جبهه جنگ نرم برای مقابله با دشمن تلقی شود و آن را به دیده صرف گذراندن وقت نباید در نظر گرفته شود.
سرگرد فاطمی اذعان داشت: از آنجایی که حلقه های شجره طیبه صالحین می توانند بعنوان مرکز یادگیری و آماده سازی بسیجیان از نظر تاکتیکی و شگردهای مقابله با هجمه های دشمن با مسلح شدن به ایمان ، تقوا و شناخت موثر واقع شود باید مربیان نسبت به آموزش های لازم در این زمینه با اشرافیت و جدیدیت ورود کنند.
وی فعالیت بسیجیان را در سنگرهای شجره طیبه صالحین رضایت بخش دانست و گفت: دانش آموختگان حلقه های صالحین به طور یقین خار چشمی برای دشمنان نظام و انقلاب خواهند بود.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب خاطر نشان کرد: مربیان و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج باید با برنامه ریزی جامع و هدفمند نسبت به تقویت کلاس های شجره صالحین و کیفی سازی آنها اقدام کنند.
وی همچینن از راه اندازی 67 حلقه صالحین سرگروها در این شهرستان خبرداد و گفت: بیش از 716 دوره آموزشی مقدماتی ، تکمیلی و تخصصی در راستای اهداف و سیاست گذاری مشخص برای بسیجیان عضو حلقه های صالحین برگزار شده است.
این مسئول اضافه کرد: به همت فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج تاکنون 49 حلقه نونهالان ، 28 حلقه ویژه کودکان ، 21 حلقه ویژه نوجوانان ، 69 حلقه ویژه جوان ، 18 حلقه ویژه میانسالان و هفت حلقه ویژه پیشکسوتان در این شهرستان راه اندازی شده است.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده : خلیل تنیده

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.