به گزارش ایرنا جاسم جادری شنبه در همایش تجلیل و تقدیر از عوامل اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 افزود: این موفقیت با همکاری همه مردم و همدلی و همراهی مسئولان هرمزگان بدست آمده است.
وی اضافه کرد : مردم هرمزگان در سرشماری عمومی نفوس و مسکن با میانگین مشارکت بالای 60درصدی خود افتخاری دیگر برای استان رقم زدند.
وی ادامه داد: این میانگین 20 درصد بیشتر از ماینگن 40 درصدی کشور بوده که نشان از همراهی و همدلی مردم استان با نظام و مسئولان دارد.
به گفته استاندار هرمزگان ، مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی یکی از شاخص های توسعه یافتگی محسوب می شود و هر کشوری که میانگین مشارکت مردم آن افزون بر 35 درصد باشد توسعه یافته تلقی می شود.
این مقام مسئول یادآور شد: نتایج حاصل از 2 ماه کار و تلاش نیروهای اجرایی و پشتیبانی طرح سراسری سرشماری عمومی نفوس و مسکن پس از اعلام رسمی مرکز آمار ایران برای برنامه ریزی های عمرانی پنج ساله هرمزگان در حوزه های مختلف و بخش های گوناگون به کار گرفته می شود.
جادری ابراز داشت: همچنین هرمزگان در زمینه واگذاری طرح های عمرانی نیمه تمام به بخش خصوصی نیز رتبه دوم کشوری را دارد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان و مدیر اجرایی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 هرمزگان نیز در این همایش یادآور شد: برگزاری این سرشماری به صورت دو مرحله ای آنرا به یک سرشماری ویژه تبدیل کرده است.
صالح دریانورد ابراز داشت : مردم هرمزگان در اولین تجربه سرشماری عمومی نفوس و مسکن به خوبی مشارکت اجتماعی و فعالانه خود در برنامه های ملی را نشان دادند.
وی بیان کرد : با وجود همه ناملایمتی هایی که برای ماموران آمارگیری وجود داشت و برخی همکاری نکردن ها ، مردم استان همراهی و همدلی خوبی با ماموران بخش میدانی داشتند.
در این همایش جمعی از فعالان و دست اندرکاران اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در هرمزگان با لوح سپاس مورد تجلیل قرار گرفتند.
3219 /6048
خبرنگار : عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.