سردار غلامرضا جعفری عصر شنبه در مراسم افتتاحیه نهمین دوره بصیرت غیرمتمرکزی هرمزگان ضمن تشکر از تمام عوامل انتظامی در جهت برقراری نظم و امنیت در جامعه ، اظهار داشت: در اعتراض‌های اخیر، امنیت بسیاری از اماکنی که مستعد یک سری آشوب ها بود با تلاش مجموعه انتظامی استان در کمال آرامش برقرار و رضایتمندی مردم فراهم شد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی ، گفت: امنیت پایدار در گرو آگاهی بخشی و بصیرت افزایی دینی و سیاسی مردم به ویژه کارکنان نیروی انتظامی است.

سردار جعفری بیان داشت: اینکه ما در نیروی انتظامی هر روز شاهد رشد و شکوفایی روزافزون هستیم حاصل دانش و بینش فرماندهان ، مدیران و سایر کارکنان نیروی انتظامی می باشد.

فرمانده انتظامی هرمزگان تاکید کرد: بصیرت چراغ هدایتی است که انسان را در مسیرهای پرپیچ و خم و پرتلاطم حفظ و مصون نگه می دارد و برای کارکنان و مدیران انتظامی داشتن بصیرت و بصیرت افزایی یک ضرورت است.

وی بصیرت پلیس را، مایه حراست از کیان جامعه دانست و گفت: عجز دشمنان و استکبار حاصل بصیرت ، دانش و بینش بالای مردم و نیروهای مسلح است.

سردار جعفری تصریح کرد: باید با تدبر در بیانات مقام معظم رهبری قدرت تحلیل خود در مسائل امنیتی و سیاسی را ارتقاء دهیم و همچنین با مطالعه تاریخ و درس گرفتن از آن آگاهی خود را به سطحی برسانیم که بتوانیم در هنگام ضرورت بهترین تمهیدها و تصمیمات را اتخاذ کنیم که کاملا آگاهانه، راهگشا و تاثیر گذار باشد.

دوره بصیرت در نیروی انتظامی از سال ۱۳۸۴ آغاز و از مهمترین مطالبات فرمانده معظم کل قوا از نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.