فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: درپی اجرای طرح سهمیه بندی سوخت، افرادی فرصت طلب درشبکه های اجتماعی با انتشار مطالب و فراخوان های گسترده جهت تحریک مردم برای اعتراضات خیابانی، ایجاد ناامنی، شرارت، اغتشاش ،خرابکاری ، تخریب و سرقت اموال عمومی و خصوصی درسطح جامعه اقدام می کردند که پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی و پلیس فتا استان قرارگرفت.

سردار غلامرضا جعفری روز شنبه درتشریح این خبر افزود: با گسترش اشراف اطلاعاتی و بهره گیری از توان وظرفیت های موجود بلافاصله نسبت به شناسایی محرکان اصلی اغتشاشات اقدام و در کمترین زمان ممکن با هماهنگی مقام قضایی و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی تعداد ۳۱ نفر در استان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت: با وجود تحرکات این افراد در فضای مجازی خوشبختانه در استان شاهد هیچ گونه اغتشاش و مشکل امنیتی نبوده ایم.
وی یادآورشد: برخی با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تاثیر جو رسانه ای دشمنان داخلی و خارجی دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود. 
سردار جعفری با تاکید بر اینکه پلیس بنا به وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوبگر و اشرار برخورد می کند، تصریح کرد: حساب مردم انقلابی از اغتشاشگران و معاندان جداست و نیروی انتظامی قاطعانه در برابر هرگونه ناامنی در سطح جامعه در کنار مردم می ایستد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.