امیر دریادار دوم مجتبی محمدی روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت روز نیروی دریایی برگزار شد، افزود: از این روز بزرگ در تاریخ ایران اسلامی به عنوان حماسه‌آفرینی‌های جوانمردانی که برای عزت در دفاع از کشور شهید شده‌اند یاد می‌شود.

وی بیان کرد: شصت و هفتمین روز از گذشت جنگ ۸ ساله کشور پرونده بهره‌برداری رژیم بعثی عراق از دریا در زمینه‌های صادرات و واردات نظامی با حضور نیروهای دریایی بسته شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان نیز در این مراسم اظهارداشت: اگر دلاوری‌ها و رشادت‌های نظامیان نبود، نیروهای مسلح با توکل بر خدا و بینش، اعتقاد راسخ دینی و ایمانی نبود امروز شاید کشور ما گرفتار اوضاع وخیمی که در کشورهای منطقه وجود دارد بود.

علی صالحی خاظرنشان کرد: امروز جوانان نیروی دریایی و نیروهای مسلح کشور با توکل به خداوند و ائمه اطهار و توسل به رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد اقدامات ارزنده و موثری هستیم که جهان را به شگفتی درآورده است.

وی یادآور شد: ابتکارات و نوآوری‌های نظامیان در نیروی دریایی همچون ناوشکن سهند و زیر دریایی فاتح و غدیر و حضور مقتدرانه در آبهای آزاد تنها بخش کوچکی از این توانمندی‌هاست که همه به آن افتخار می‌کنیم.

رئیس شورای قضایی هرمزگان ابراز داشت: امروز شجاعت شما نظامیان لرزنده بر جان دشمنان انقلاب اسلامی انداخته و حضور دوشادوش نیروهای دریایی و سپاهی خواب را از چشم دشمن پرانده است.

صالحی ادامه داد: امنیت منطقه را نیروهای مسلح کشور رقم می‌زند و حضور مقتدرانه در آبهای آزاد تردد آزادانه و با آرامش کشتی‌ها و ناوها را فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: با ایجاد امنیت در منطقه توانسته‌اید به چرخه تولید و رونق آن کمک می‌کنید و امنیت پایداری که ایجاد کرده‌اید زمینه سرمایه‌گذاری را ممکن کرده است.

رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: امروز اقتدار ما احترام جهانی را به همراه داشته و معادلات جهانی را تعیین کننده هستیم که این افتخارات در سایه الطاف الهی شکل گرفته است.

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح هرمزگان در منطقه یکم امامت نداجا به مناسبت هفتم آذرماه روز نیروی دریایی برگزار شد، که پایان مراسم از یک خانواده شهید، جانباز و بازنشسته با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.