خفریدون همتی عصر سه شنبه در نشست با روسای کمیته‌های ستاد انتخابات هرمزگان اظهار داشت: مهمترین رویداد سیاسی کشور در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است که برگزاری آن با مشارکت حداکثری، در سایه امنیت و سلامت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی بیان داشت: مجریان انتخابات باید با رعایت اصل بی طرفی و قانون مداری تلاش کنند تا هرچه بیشتر زمینه های حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را فراهم کنند زیرا مشارکت گسترده و حداکثری مردم نشانه اقتدار نظام است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم برگزاری مانورهای آمادگی برگزاری انتخابات ، افزود: کمیته‌های زیرمجموعه ستاد انتخابات هرمزگان با مطالعه دقیق قوانین و مقررات مربوط به انتخابات در این خصوص آگاهی کافی را داشته باشند و قوانین را با دقت اجرایی کنند.

همتی تامین تجهیزات مورد نیاز به ویژه ایجاد زیرساخت‌های فناوری اطلاعات برای برگزاری انتخابات را از دیگر اولویت های مهم در این حوزه عنوان کرد.

استاندار هرمزگان گفت: باید از هم اکنون محل‌های شعبه‌های اخذ رای به لحاظ برخورداری از زیرساخت‌ها مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز نسبت به تامین تجهیزات مورد نیاز اقدام شود.

در این نشست روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان هرمزگان گزارشی از اقدامات خود را ارائه کردند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

استان هرمزگان دارای پنج کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی است که سه نفر از حوزه مرکزی (بندرعباس، قشم، حاجی آباد،بوموسی و بندرخمیر) یک نفر از حوزه شرق استان (میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد) و یک نفر از حوزه غرب (بندرلنگه، بستک و پارسیان) به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.