ناصر سلیمان زاده روز دوشنبه درنشست گردهمایی کارشناسان امور اداری مناطق ۲۲گانه آموزش وپرورش  هرمزگان افزود: رتبه بندی معلمان براساس پرداخت حقوق به آنهاطبق صلاحیت، شایستگی وتجربه صورت گرفته است.
وی بیان داشت: وزارت آموزش وپرورش درتلاش است تا با  فراهم آوردن زیر ساخت ها و اعتبارات مورد نیاز، رتبه بندی معلمان را انجام دهند.
این مسوول فرهنگی در وزارت آموزش وپرورش اظهارداشت: نیروی انسانی سرمایه ی یک سازمان است که برای موفقیت سازمان، نیاز به مدیریت، حمایت و آموزش این قشر است.
سلیمان زاده یادآورشد: امور اداری ساختار یک اداره از استخدام، نگهداری،  ارتقاء و در نهایت بازنشستگی نیرو بوده و به مانند قلب دستگاه عمل می کند که اگر به خوبی کار کند روند کاری آن دستگاه نیز به صورت مطلوب پیش می رود.
وی گفت: اداره ای موفق است که از یک امور اداری قوی و خلاق برخوردار باشد.

اشراف به قوانین و نظم کاری مهم ترین مولفه دربهبود ساختار امور اداری
 معاون پشتیبانی وتوسعه مدیریت آموزش وپرورش هرمزگان نیز گفت: اشرافیت به قوانین ونظم کاری دو مولفه مهم در بهبود ساختار امور اداری است تا بتوانند حقوق اداری معلمان را به طور مطلوب اجرا کند. 
مرتضی رییسی حسنلنگی افزود: سلامت کار در امور اداری زمانی امکان پذیر است که کارشناسان این حوزه از اشرافیت به قوانین برخوردار باشند.
وی بیان داشت: نظم و انضباط کاری در حوزه های ماموریتی اداری، مالی و مدیریت منابع نظام آموزش عالی کشور بسیار مهم است چرا که قاعده کاری این حوزه ها بر اساس نظم و شفاف سازی می باشد.
معلمان برای دریافت کارت معافیت پایان خدمت باید دوره آموزشی را بگذرانند
 رییس حوزه نظام وظیفه استان هرمزگان نیز در این گردهمایی گفت: معلمان برای دریافت معافیت خدمت باید دوره آموزشی خدمت سربازی و یا آموزش بسیج را داشته باشند.
سرهنگ حسن دستوری افزود: زمان صادر شدن کارت معافیت خدمت به مدت یک ماه پس از تشکیل پرونده و درخواست افراد است.
دستوری با اشاره به اهمیت بحث نظام وظیفه و امور مشمولان، کسب دانش و آشنایی لازم معلمان در جهت بالا بردن سطح آگاهی در کارگاه های آموزشی را خواستار شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.