رییس هیات کشتی هرمزگان شامگاه دوشنبه در نشست با فرماندار بندر خمیر گفت: هم اکنون ۵۵۰ نفردر استان به صورت حرفه‌ای در رده‌های مختلف سنی به رشته کشتی فعالیت دارند که نشان از علاقه مندی مردم و بویژه جوانان به این ورزش دارد.
مهدی نوبانی بیان داشت: شهرستان خمیر نیز در زمینه کشتی استعدادهای زیادی دارد و کسب مقام های استانی و حضور در مسابقه کشوری  موید این گفته ها است.
ورزش کشتی در خمیر رو به رشد است
فرماندار بندرخمیر نیز گفت: ورزش کشتی درچند سال اخیر در این شهرستان روندی رو به رشدی داشته و این منطقه در این رشته موفقیت های خوبی در استان و حتی کشور بدست آورده است.
میرهاشم خواستار افزود: کشتی‌گیران خوبی از خمیر به مسابقات کشوری اعزام شده که زحمات مسوولان ورزش کشتی و اداره ورزش وجوانان شهرستان در این راستا قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: میزبانی خمیر از مسابقه کشتی و توسعه زیرساخت های این رشته ورزشی می تواند باعث رونق این ورزش در شهرستان شود.
فرماندار بندر خمیر اظهارداشت: ورزش کشتی یکی از رشته‌های مهم و جزو پرافتخارترین ورزش در کشور است که ترویج این ورزش در شهرستان می تواند در توسعه و موفقیت بیشتر این رشته اثرگذار باشد.
بندرخمیر ۳۰کشتی گیر دارد
رییس هیات کشتی بندرخمیر نیز گفت: این شهرستان هم اکنون دارای ۳۰کشتی گیر است.
رضا مقدم به افتخارات کشتی گیران خمیر در مسابقه استانی وکشوری اشاره کرد وگفت:امسال خمیر به عنوان نماینده استان در مسابقه نونهالان هشت جانبه کشور شرکت کرد که نایب قهرمان شد.
وی بیان داشت: امسال همچنین خمیر در ۲ دوره مسابقه کشتی استانی شرکت کرد که مقام قهرمانی و نائب قهرمانی کسب کردیم.
رییس هیات کشتی بندرخمیر اظهارداشت: در مسابقه چهارجانبه کشتی استان نیز که به میزبانی خمیر برگزار شد با اقتدار قهرمان شدیم.
به گزارش هیات کشتی هرمزگان؛ درحال حاضر ۵۵۰ ورزشکار، ۱۵ باشگاه، ۷ داور و٢٤ مربی درهرمزگان در رشته کشتی فعال هستند که ۳۰کشتی گیر مربوط به شهرستان بندر خمیر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.