سرپرست راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان با اعلام این خبر گفت: ۹۰درصد موارد سرقت یا از کار افتادن و تخریب دوربین ها عمدی است.

یوسف عابدینی شامگاه دوشنبه در یک نشست خبری ارزش هر دستگاه دوربین ثبت تخلف را ۲میلیارد ریال اعلام کرد.

کاهش پله به پله تلفات جاده ای هرمزگان

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بر اساس آمار پزشکی قانونی تعداد جان باختگان حوادث جاده ای استان از سال ۹۴تاکنون سیر نزولی داشته است.

عابدینی ادامه داد: در سال ۹۴تعداد کشته شدگان حوادث جاده ای استان ۳۴۲نفر بود که در سال ۹۵به ۲۹۰ نفر، در سال ۹۶به ۲۸۱نفر  و در سال ۹۷به ۲۸۰نفر کاهش یافته است.

به گفته این مسئول طی ۶ماه نخست امسال نیز ۱۳۱نفر در حوادث رانندگی برون شهری هرمزگان جان باخته اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، بیش از ۱۱درصد کاهش یافته است.

سرپرست راهداری و حمل ونقل جاده ای استان هرمزگان با اشاره به عملکرد این مجموعه در حوزه راهداری اظهار داشت:احداث و بازگشائی راه روستائی سردشت به زیرکوه گافر به طول ۲۲ کیلومتر، عملیات بازگشایی محور سرخا به خورگو به طول چهار کیلومتر، احداث و بازگشایی راه روستایی تلنگ آهویی حوزه میناب به طول یک و نیم کیلومتر و احداث و بازگشائی راه روستایی بنگالی به روستای پی پشت حوزه قشم به طول ۵ کیلومتر از اقدامات صورت گرفته در استان هرمزگان است.

وی ادامه داد: اجرای زیرگذر سرخون در محور بندرعباس-سیرجان با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال، بهسازی و روکش آسفالت محور میناب-بشاگرد به طول ۲۰ کیلومتر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، احداث پل بنگلان با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال، احداث پل چارک واقع در محور بندرلنگه- پارسیان با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال، ایمن سازی و نگهداری رویه و ابنیه محور سیاهو- احمدی، احداث تقاطع غیر همسطح سه راهی رویدر از جمله کارهای در حال اجراست.

وی از شناسایی ۲۲ نقطه حادثه خیز در جاده های استان خبرداد و اضافه کرد:از این تعداد، ۱۳نقطه اصلاح شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.