مدیرگلزار شهدای بندرعباس روز سه‌شنبه در نشست خبری گفت: در این مکان مقدس همچنین راه‌اندازی اپلیکیشن موبایلی، سایت اطلاع رسانی مشخصات شهدا و ایجاد فضای عملیاتی دفاع مقدس برای نوجوانان جوانان فراهم است.

روح الله احترامی افزود: ثبت احوال معنوی زائران، معجزه‌ها و انتشار آن‌ها در قالب کتاب، بازدید هفتگی دانش‌آموزان پایه هشتم شهر بندرعباس، روایت‌گری و برگزاری یادواره شهدا از دیگر برنامه‌های در دست اقدام گلزار شهدای بندرعباس است.

وی بیان کرد: برای اولین بار همایش خادمیاران گلزار شهدای بندرعباس با موضوع تفسیر خدمت به شهدا و حضور۲۰۰ نفر ازخادمان، فردا ۱۵ آبان ماه برگزار می‌شود.

مدیرگلزار شهدای بندرعباس با اشاره به آمادگی برای ثبت نام افرادی که تمایل دارند به صورت افتخاری به شهدا خدمت کنند خاطر نشان کرد: خادمان شهدا هم اکنون در قالب۴ کارگروه فرهنگی، قرآنی، ورزشی و رسانه ساماندهی و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

احترامی با انتقاد از کم لطفی رسانه ملی در پوشش اخبار برنامه‌های گلزار شهدا از این رسانه و سایر مطبوعات خواست تا بیشتر به اطلاع‌رسانی مناسبت‌های مختلف مذهبی در این مکان بپردازد.

مساحت گلزار شهدای بندرعباس ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع است که در این مکان ۲۷۷ شهید به خاک سپرده شده‌اند.

در این مکان مقدس ۵شهیده زن، ۵شهید دوبرادری، ۴شهید انقلاب، ۸شهید خارج از صحن، ۳شهید گمنام و ۲۲یادبود شهدای مفقودالاثر در این مکان مقدس دفن هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.