مجموعه ستاد انتخابات استان هرمزگان و فرمانداران به عنوان مجریان برگزاری انتخابات باید به طور دقیق، هوشمندانه و با در نظر گرفتن همه جوانب انتخابات را برگزار کنند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

استان هرمزگان دارای پنج کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی است که سه نفر از حوزه مرکزی (بندرعباس، قشم، حاجی آباد،بوموسی و بندرخمیر) یک نفر از حوزه شرق استان (میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد) و یک نفر از حوزه غرب (بندرلنگه، بستک و پارسیان) به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

تاکید بر برگزاری انتخاباتی سالم و هوشمندانه در هرمزگان  

استاندار هرمزگان در نشستی با مسوولان ستاد انتخابات استان بیان داشت: همه ما به عنوان مجری انتخابات باید برای برگزاری یک انتخابات سالم تلاش کنیم و در این مسیر رعایت کامل اصل بی طرفی و امانتداری مورد تاکید است.

فریدون همتی با تاکید بر اینکه رفتار و عملکرد همه مسوولان برگزاری انتخابات باید مطابق با قانون باشد، افزود: تلاش خواهیم کرد تا همچون دوره‌های گذشته سلامت انتخابات از اول تا پایان مراحل برگزاری آن به‌صورت کامل محقق شود و همه مجریان و ناظران بر اساس اصل بی‌طرفی، وظایف خود را انجام دهند.

وی افزود: باید با بررسی و احصاء مشکلات برگزاری انتخابات در دوره‌های گذشته، برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در این دوره تلاش کنیم.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: انتخابات نماد مردم سالاری دینی و دموکراسی است و در جمهوری اسلامی به هر میزان این مهم با شکوه تر برگزار شود عزت و اقتدار نظام را افزونتر می کند.

برگزاری انتخاباتی شفاف با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: باید برای برگزاری انتخاباتی شفاف و بی طرفانه در چارچوب قانون از تمام ظرفیت و توان شهرستان‌های هرمزگان استفاده کرد.

سعید ناجی روز پنجشنبه در نشست گردهمایی مشترک فرمانداران و بخشداران حوزه انتخاباتی مرکزی هرمزگان، اظهار داشت: همه ما به عنوان مجریان انتخابات باید توجه داشته باشیم که رای مردم حق الناس است و با در نظر گرفتن این اولویت برای برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه تلاش کنیم.

وی با تاکید بر تلاش همه مسوولان به منظور برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری مردم، افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب بیرون آمدن رأی و نظر قاطبه مردم و ناامیدی و یاس دشمنان خواهد شد.

ناجی خاطرنشان کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای سرنوشت آینده خود و کشور را رقم خواهد زد و هر چه این مشارکت پرشورتر باشد نتیجه آرا به رای اکثریت مردم نزدیکتر خواهد بود و آگاه بخشی مردم از این موضوع از وظایف بخشداران و فرمانداران است.

انسجام بخشی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات

رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات هرمزگان، انسجام بخشی دستگاه‌های اجرایی به منظور برگزاری بهتر انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی است و باید همه در جهت برگزاری باشکوه آن تلاش کنیم.

نازنین شیبانی تذرجی بیان داشت: برگزاری انتخابات متعدد در سال‌های اخیر نشان می‌دهد این دستاورد مهم انقلاب اسلامی با اراده ملت تحقق و تحکیم یافته و زمینه تاثیرگذاری مردم در سرنوشت و آینده کشور فراهم شده است.

وی تاکید کرد: برگزاری انتخاباتی پرشور و بانشاط جهت حضور حداکثری آحاد مردم در این عرصه سرنوشت ساز با هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و ایجاد همدلی در این زمینه امکانپذیر است و برای تحقق آن باید براساس یک برنامه ریزی منسجم اقدامات لازم انجام شود.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: نظام مردم سالاری در ایران علاوه بر ریشه داشتن در ارزش های دینی به آرا مردم و نقش موثر و تعیین کننده آنان متکی است.

شیبانی ابراز داشت: رعایت اصل بی طرفی و امانتداری و تلاش در راستای برگزاری انتخابات با نهایت دقت و سلامت اصلی ترین اولویت برای مجریان و برگزارکنندگان انتخابات است که در هرمزگان نیز این موضوع به جد مورد توجه می‌باشد.

رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات هرمزگان تصریح کرد: همه پیش‌بینی‌های لازم در ستاد انتخابات استان مورد توجه قرارگرفته و همه مناطق استان آماده برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.