معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: باید با پرهیز از موازی کاری‌ها و تمرکز بر کارهای کیفی و بین بخشی ضمن هدفمند ساختن فعالیتهای فرهنگی از هدررفت زمان و سرمایه در این حوزه جلوگیری کنیم.

سعید ناجی عصر دوشنبه در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید برای جلوگیری از موازی کاری و اقدام‌های غیرتخصصی، در ورود به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی هماهنگ باشند.

وی ادامه داد: به منظور رفع آسیب‌های اجتماعی باید دستگاه‌های متولی در کنار یکدیگر و مکمل هم گام بردارند ، تا نتایج مطلوب حاصل شود.

وی تاکید کرد: متولیان حوزه اجتماعی و فرهنگی باید بدانند که موازی کاری و اجرای برنامه‌های کم اثر موجب اتلاف انرژی خواهد شد و نباید درگیر برنامه‌های بی هدف شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان یادآور شد: باید بررسی شود برنامه‌های فرهنگی تا چه اندازه در انطباق با اهداف جمهوری اسلامی بوده و میزان تاثیرگذاری آن‌ها مشخص گردد.

ناجی یاد آورشد: باید مسائل اجتماعی و فرهنگی را بر مبنای اولویت مهم و اثرگذاری بیشتری که در جامعه دارند، طبقه بندی کرد و برای رفع آنها گام برداشت.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری هرمزگان، باید در حوزه‌های فرهنگی جدا از برنامه‌های تکلیفی دستگاه‌ها برنامه ریزی کرد و در نظر داشت که برنامه ریزی در حوزه اجتماعی و فرهنگی منوط به رسیدن نتیجه و حرکت جامعه در مسیر رفع مسائل و آسیب‌های اجتماعی باشد.

ناجی با بیان این که برنامه ریزی‌ها نباید به صورت کلان باشد، اظهار داشت: برای تحقق اهداف در نظر گرفته شده باید از کلی گویی و برنامه‌ریزی کلان فاصله گرفت.

 این مقام مسوول با تاکید بر ارایه یک تصویر روشن در خصوص وضعیت فرهنگی و اجتماعی هرمزگان، گفت: در صورت نبود همکاری میان دستگاه‌های مسوول این حوزه، نمی توان آینده روشنی برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی متصور شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.