مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: ۴ هزار نیکوکار درنیمه نخست امسال به جمع حامیان ایتام و محسنین این استان پیوستند که این امر نشان از افزایش اعتماد عمومی به این نهاد است.

علی الهیاری پنجشنبه درجمع خبرنگاران افزود: حامیان درشش‌ماهه نخست امسال ۱۴۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال به ایتام و فرزندان محسنین زیرپوشش خود کمک کردند که درهمسنجی با پارسال ۶۸ درصد افزایش داشته است.

وی بیان داشت: ۹۴میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال از کمک حامیان به‌صورت نقدی و ۴۷ میلیارد ۱۶۰ میلیون ریال غیرنقدی است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان یادآورشد: در طرح اکرام ایتام و محسنین، حامیان پس از ثبت‌نام و دریافت شماره کارت اختصاصی فرزندان معنوی‌شان، کمک‌های نقدی خود را به‌حساب آن‌ها واریز می‌کنند.

الهیاری ادامه داد: طرح اکرام ایتام باهدف حمایت از فرزندان یتیم و محسنین و تامین بخشی از نیازهای این خانواده‌ها در زمینه‌های معیشت، مسکن، تحصیل و درمان پیگیری می‌شود که در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند فرزند، در رفع مسائل و مشکلات این قشر مشارکت می‌کنند.

وی گفت: مردم و خیران می‌توانند با مراجعه به واحد اکرام ایتام و محسنین دفتر کمیته امداد در سراسر استان هرمزگامن و یا از طریق تلفن گویای ۳۲۸۸ و یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ برای مشارکت درطرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.