مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: در این دوره از جشنواره قصه‌گویی ۱۶۳ اثر در بخش صحنه‌ای به دبیرخانه این جشنواره ارسال و در نهایت ۷۴ اثر برای رقابت قصه‌گویان توسط داوران انتخاب شد.

ناهید سلیمانی احمدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: از ۱۶۳ اثر قصه‌گویان این دوره از جشنواره، ۸۹ اثر در  بخش دختران و پسران، ۶۶ اثر در بخش زنان و مردان و ۸ اثر نیز در بخش پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها قرار دارد.

وی آثار دریافتی در بخش ۹۰ ثانیه‌ای بیست‌و دومین جشنواره قصه‌گویی از استان هرمزگان را ۱۵۱ اثر اعلام کرد که در تهران داوری خواهند شد.

مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی در هرمزگان روزهای ۱۷ و ۱۸ مهر در مرکز فرهنگی و هنری آفرینش بندرعباس برگزار می‌شود.

در این دوره از جشنواره ۱۱ برگزیده شامل( ۵ برگزیده بخش زنان و مردان)، ( ۳ برگزیده دختران وپسران) و( ۳ برگزیده بخش پدربزرگ و مادربزرگ) انتخاب و به مرحله منطقه‌ای بیست‌و دومین جشنواره قصه‌گویی امسال در مشهد مقدس راه‌ می‌یابند.

داوری این دوره از جشنواره استانی را محمد سایبانی کارگردان و بازیگر تئاتر، عاطفه جمالی مدرس دانشگاه هرمزگان و نعیم اسدی کارشناس مسوول فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان برعهده دارند.

مرحله منطقه‌ای بیست‌و دومین جشنواره قصه‌گویی امسال در مشهد مقدس و راه‌یافتگان آن در شب یلدا در تهران با هم به رقابت می‌پردازند.

بیست‌و دومین جشنواره قصه‌گویی در ۲ بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای برگزار می‌شود.

سال گذشته در بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی، "عفت تفضلی" و "مبینا جعفری" از استان هرمزگان هر دو مقام دوم این دوره از جشنواره را به دست آوردند.

۹۸۸۷/۲۰۹۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.