فرمانده انتظامی هرمزگان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی این مدت ۳۷ تن انواع مواد مخدر استان کشف شده که شامل ۳۳ تن و ۵۸۶ کیلو تریاک، ۲ تن و ۵۲۲ کیلو حشیش، ۱۱۸ کیلو و ۶۲۵ گرم هرویین و ۲۱۳ کیلو و ۳۳۸ گرم شیشه، ۱۹ کیلو و ۵۲۰ گرم مرفین و ۲۰۰ کیلو و ۸۷۰ گرم سایر موادمخدر  است.

وی  با بیان اینکه در سال جاری ۳۷ باند قاچاق مواد مخدر در استان شناسایی و متلاشی شده، افزود: در مدت یاد شده هزارو ۸۵۷ خرده فروش، ۱۱۰ قاچاقچی، ۲۷۹ نفر حمل کننده مواد، ۱۴۷ نفر نگهدارنده، ۱۱۴ توزیع کننده و ۴۴ نفر پشتیبان محموله‌های مواد شناسایی و دستگیر و در این رابطه تعداد ۲۵ قبضه سلاح از قاچاقچیان کشف شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین از کشف محموله ۴۴ میلیارد ریالی گوشی های قاچاق در بندرعباس خبر داد.

سردار ملکی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس هنگام  گشت زنی در حوزه استحفاظی و در نوار ساحلی این شهرستان به افرادی که در حال تخلیه کالای قاچاق از دو فروند شناور بودند برخورد کردند و به سرعت موضوع توقیف شناور و دستگیری عوامل قاچاق را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در یک اقدام ضربتی سه نفراز قاچاقچیان را دستگیر و ضمن توقیف دو دستگاه خودرو و یکدستگاه موتور سیکلت، در بازرسی از محل تعداد یک هزارو ۶۱ دستگاه  انواع تلفن همراه و ۴۰۰عدد لوازم جانبی گوشی تلفن همراه را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل قاچاق ادامه دارد.

۷۱۹۸/۲۰۹۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.