مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: در این مدت هزار و ۱۲۲ فرصت شغلی با ۲۹۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تسهیلات برای نیازمندان و مددجویان زیرپوشش این نهاد ایجاد شد که ۵۵ درصد این طرح‌ها مربوط به زنان سرپرست خانوار است.  
علی الهیاری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۴۳ هزار و ۳۷۸ خانوار برابر با ۴۸ درصد از جمعیت ۸۹ هزار و ۶۹۴ خانواری زیرپوشش کمیته امداد هرمزگان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.
وی بیان داشت: برنامه ریزی جهت توانمندسازی وخوداتکایی زنان سرپرست خانوار از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در این راستا دوره‌های آموزشی کاربردی و متناسب با بازار کار در کنار پرداخت تسهیلات اشتغال می‌تواند در ایجاد درآمد پایدار و استقلال مالی این قشر نقش آفرین باشد.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: ۲۶۹ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال از تسهیلات پرداخت شده به متقضیان اشتغال در استان از محل منابع بانکی و اشتغال روستایی و ۲۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد است.
الهیاری گفت: تسهیلات پرداختی اشتغالزایی به مددجویان در زمینه دامداری، کشاورزی، خدمات، صنایع‌دستی و فعالیت‌های صنعتی و معدنی است.
۷۱۹۵/۲۰۹۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.