رقابت‌های لیگ برتر فوتسال هرمزگان از ۱۷ مهرماه آغاز می شود

دبیر هیات فوتبال هرمزگان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر فوتسال استان از ۱۷ مهرماه با شرکت هشت تیم آغاز می شود.

قاسم رنجبریان افزود: تیمهای شرکت کننده در این دوره شامل نریمان بندرعباس، نیک پخش هرمزگان، ساحل شهرداری سیریک، آیندگان، یادآور غدیر، مقاومت میناب، کشاورزی احمدی و بیمارستان امام رضا (ع) بندرعباس است.

وی افزود: با قرعه کشی انجام شده، در هفته نخست تیمهای نیک پخش هرمزگان و آیندگان به مصاف هم می روند، ساحل شهرداری سیریک با یادآور غدیر در بندرعباس دیدار خواهد داشت و مقاومت میناب و بیمارستان امام رضا (ع) بندرعباس در میناب با هم بازی خواهند کرد.

رنجبریان خاطرنشان کرد: در سایر بازی‌های این هفته، نریمان بندرعباس میزبان کشاورز احمدی خواهد بود که این دیدار روز پنجشنبه هیجدهم مهرماه برگزار می شود.

حضور بسکتبالیست هرمزگانی در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر

دبیر هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان هرمزگان گفت: با نظر کادر فنی تیم ملی بستبال با ویلچر کشورمان، یک ورزشکار از استان به پنجمین مرحله از اردوی آمادگی این تیم دعوت و در این اردو حاضر شد.

حسن کامجو روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهدی ماندگی ورزشکار هرمزگانی حاضر در این اردو به همراه ۱۶ ورزشکار دیگر از سایر استانها است که زیر نظر مازیار میرعظیمی سرمربی و مسعود فلاح مربی تیم ملی به تمرین می پردازند.

وی افزود: ماندگاری از ورزشکاران ارزشمند هرمزگان است که پیش از این سابقه حضور در رقابتهای جهانی و پوشین پیراهن تیم ملی جوانان را داشته است.

کامجو خاطرنشان کرد: طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون ، اردوی تیم ملی که از امروز در تهران آغاز شده تا ۱۹ مهرماه ادامه دارد.

کامجو تصریح کرد: تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه تایلند آماده می کند.

وی خاطرنشان کرد: این رقابتها در روزهای ۶ تا ۱۷ آذرماه در شهر پاتایا تایلند برگزار خواهد شد.

دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولان هرمزگان گفت: رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۹ تایلند به منزله فرصتی برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.