به گزارش ایرنا، ‌ پنجشنبه گذشته رئیس قوه قضاییه برای بررسی مسائل قضایی استان هرمزگان به این استان سفر کرد که در جریان این سفر، مردم در ملاقات با ایشان درخواست‌ها و مشکلات خود را مطرح کردند. مونا دختری که پدرش در زندان بود هم از رئیس قوه قضاییه خواست تا پدرش را از زندان میناب به بندرعباس انتقال دهد و گفت که پدرم را به دلیل دوری راه نمی‌توانم، ببینم.

براساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه نخست زمینه انتقال پدر مونا از زندان میناب به بندرعباس فراهم شد اما رئیس دستگاه قضایی با بررسی علت زندانی شدن پدر این دختر متوجه شد او به دلیل جریمه ۱۵۰ میلیون تومانی و ناتوانی از پرداخت آن در زندان به سر می برد. از این رو با دستور رئیسی اقدامات لازم برای آزادی پدر مونا انجام شد و این زندانی از زندان آزاد شد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

رئیس قوه قضاییه صبح روز پنج‌شنبه ۱۱مهر به همراه معاونانش به منظور بررسی آخرین وضعیت قضایی و حقوقی هرمزگان وارد فرودگاه بندرعباس شد و مورد استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسوولان قضایی، نظامی و انتظامی استان قرار گرفت.

 دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، روحانیان، قضات و کارکنان دستگاه قضایی و اقشار مختلف مردم از جمله برنامه های رئیس دستگاه قضایی در سفر به بندرعباس بود.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.