در بازی‌های انجام شده هفته نخست این رقابت‌ها ، تیم‌های فوتبال آبفا بندرعباس و شهدای قائم بندرعباس به مصاف هم رفتند که دراین دیدار تیم آبفا با گل محمد امین ابراهیمی ۲ گل و امیر ارسلان دهقانی دربرابر تنها گل امین درسار در نهایت  موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ برابر حریف خود به برتری برسد.

همچنین در این هفته از رقابت‌ها تیم‌های فوتبال نبرد کوخرد بستک و پاس بندرلنگه به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

در سایر بازی‌های برگزار شده این هفته نیز تیم‌های فوتبال فرهنگ وادب رودان و سرخپوشان حاجی آباد مقابل هم قرار گرفتند که دراین دیدار تیم فرهنگ وادب رودان با نتیجه ۴ بر ۱ حریف خود را شکست داد.

همچنین بازی تیم‌های فوتبال آوای حدید میناب و اروند بندرعباس با نتیجه مساوی ۳ بر ۱ به سود اروند به پایان رسید.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها و تا پایان هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر هرمزگان، تیم‌های  فرهنگ وادب رودان، اروند سورو بندرعباس و  آبفا بندرعباس با کسب سه امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در این دوره از رقابت‌ها، تیم های فوتبال آوای حدید میناب، اروند بندرعباس، فرهنگ وادب رودان، سرخپوشان حاجی آباد، آبفا بندرعباس، شهدا قائم بندرعباس، نبرد کوخرد بستک، پاس بندرلنگه، ستارگان کلاهی میناب و شاهین مهر رودان حضور دارند که در ۲ گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردازند.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.