مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: هم اکنون تعدادی از این مددجویان از زندان‌های استان آزاد شدند و تا چند روز آینده همه آن‌ها از زندان‌ آزاد خواهند شد.
علی استادی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: ۹ نفر از این زندانیان با بدهی ۲۰ میلیارد ریال همزمان با برگزاری نهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) در بندرعباس از زندان آزاد شدند.
وی بیان داشت: دراین بازدید سیروس شیخ پور معاون قضایی زندان‌های کشور با رییس کل دادگستری هرمزگان و دادستان بندرعباس نیز دیدار و درخصوص کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها گفت وگو کرد.
وی بیان داشت: کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها از سیاست قوه قضاییه و سازمان زندان‌ها است و با ارائه تاسیسات قضایی از جمله مرخصی منتهی به آزادی و آزادی مشروط زمینه بازگشت مددجویان به جامعه فراهم شده است.
مدیرکل زندان‌های هرمزگان اظهارداشت: مددجویانی که درطول مدت حبس با حسن اخلاق دربرنامه‌های اصلاحی و تربیتی زندان حضوری فعال دارند از رافت اسلامی برخوردار می‌شوند.
هم اکنون ۶۲ زندانی جرائم غیرعمد به علت ناتوانی در پرداخت مهریه و محکومیت مالی با بدهی ۱۷۰ میلیارد ریال در زندان‌های هرمزگان حبس و چشم انتظار کمک خیران هستند.
۷۱۹۵/۶۰۴۸


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.