با رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علی امیری مربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس برای دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علی امیری را به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم کرده است.

توهین به نماینده فدراسیون و رفتار غیر ورزشی با دیگر مسئولان در جریان مسابقه تیم‌های شهروند ساری و آذرخش بندرعباس، دلیل صدور این حکم از سوی کمیته انضباطی عنوان شده است.

تیم های آذرخش بندرعباس و شهروند ساری نیمه شهریورماه امسال در چارچوب رقابتهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال در شهر ساری به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با نتیجه چهار بر دو میهمان خود را شکست داد.

آذرخش بندرعباس به عنوان تنها نماینده هرمزگان در رقابتهای لیگ برتر فوتسال کشور این روزها حال و روز خوشی ندارد و نتایج بسیار ضعیفی در این دوره از رقابتها کسب کرده است.

این تیم در آخرین دیدار هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور نیز در دیداری خانگی برابر مقاومت البرز با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس هم اکنون با ۹ امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

بیست ویکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با شرکت ۱۴ تیم آذرخش بندرعباس، حفاری اهواز، ستارگان ورامین، سن‌ایچ ساوه، مس سونگون، مقاومت البرز، گیتی‌پسند اصفهان، هایپرشهر شاهین شهر، ارژن شیراز، اهورا بهبهان، سوهان محمد سیما قم، شاهین کرمانشاه، شهروند ساری و فرش‌آرا مشهد درحال برگزاری است.

قایقرانی هرمزگانی در اردوی تیم ملی پاراکانو حضور یافت

دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولان هرمزگان گفت: با نظر کادر فنی تیم ملی پاراکانو (آب های آرام معلولان) ، اسلام جاهدی از استان هرمزگان در اردوی آمادگی این تیم حضور یافت.

حسن کامجو روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه جاهدی از جمله ورزشکاران ارزشمند هرمزگان است ، افزود: این قایقران پنج سال است که عضو تیم ملی قایقرانی معلولان و جانبازان کشورمان می باشد و پارسال در رقابتهای آسیایی موفق به کسب مدال طلا شد.

وی ادامه داد: جاهدی ماه گذشته نیز به همراه تیم ملی در رقابتهای قهرمانی جهان حضور یافت اما موفق به کسب مدال نشد و از کسب سهمیه پاراالمپیک بازماند.

کامجو تصریح کرد: اردوی آمادگی تیم ملی پاراکانو از یکم مهرماه با حضور شش ورزشکار در دریاچه آزادی تهران آغاز شده و تا ۲۶ مهر ادامه دارد.

در حال حاضر ۴۵۰ ورزشکار و ۱۴ تیم در رشته های قایقرانی، بسکتبال، والیبال نشسته، بدمینتون ، تنیس روی میز، دو و میدانی و والیبال ساحلی در بخش ورزش جانبازان و معلولان هرمزگان فعال هستند.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.