استاندار هرمزگان روز دوشنبه درمراسم نواختن زنگ بازگشایی مدارس در مجتمع آموزشی همیاری در شهرستان رودان گفت: خاستگاه تربیت انسان‌های کارآمد، پژوهشگر و پرتلاش در مدارس است و معلمان، هدایتگر وتربیت کننده این انسان‌ها برای جامعه پیشرفت است.

فریدون همتی افزود: توسعه، بالندگی، ایثار، وحدت، همدلی، توسعه فرهنگ وتلاش از طریق نحوه ی آموزش معلمان و چگونگی ارتباط آن‌ها با دانش آموزان صورت می‌گیرد.

وی اظهارامیدواری کرد: سال تحصیلی جدید، سالی پرنشاط و شاداب برای دانش آموزان و معلمان باشد و به معنای واقعی در این سال، شاهد ارتقای علمی در همه مدارس کشور باشیم.

استاندار هرمزگان با تاکید بر این‌که باید قدر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را بدانیم، تصریح کرد: ملت ایران با مقاومت و فداکاری در برابر دشمن ایستاده است و به طور قطع فردای این کشور بسیار درخشان خواهد بود.

همتی گفت: دشمنان زخم خورده کشورمان تمام توان خود را برای نابودی و جلوگیری از پیشرفت ایران بکارگرفته اند و تحریم‌های بزرگی برای کشور بسته اند که در این راستا مقاومت و ایستادگی مردم که امید به فردایی به مراتب درخشان تر از امروز بسته اند، ستودنی است.

وی با قدردانی از خیران و بنگاه‌های اقتصادی در هرمزگان ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سال گذشته بیش از ۱۰۰ مدرسه درهرمزگان با مشارکت بنگاه‌های اقتصادی و خیران رقم خورده است.

همتی تصریح کرد: این کار بزرگ بستر مناسبی را برای شکوفایی هرچه بیشتر استعدادها در هرمزگان فراهم می‌کند.

رییس شورای آموزش وپرورش هرمزگان همچنین با قدردانی از خیر مشارکت کننده درساخت مجتمع بزرگ آموزشی همیاری شهرستان رودان، خاطرنشان کرد: این مجتمع آموزشی با امکانات کامل و معماری زیبا ساخته شده است.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.