دریا دار علی فدوی  روز یکشنبه در حاشیه سومین رژه ملی در بندرعباس اظهار داشت: غصه می خوریم که چرا کشورهای مسلمان باید تحت سلطه این‌ها باشند و تمام روندهایی که دنبال می‌کنیم برای اتحاد کشورهای اسلامی است.

وی ادامه داد: به عنوان کشور بزرگ منطقه خود را در وضعیت دفاع از این کشورها می‌بینیم، این پیامی است که این‌ها پس از سال‌ها باید دریافته باشند، اقدام نکردن و خویشتنداری نظام اسلامی در برابر اقدام های خصمانه ذیل آمریکا بر اثر روال اسلامی است.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: مهم نیست طرف مقابل چه کسی باشد و حتی اگر همه مستکبران عالم از ابتدای خلقت متحد شوند ناتوان محسوب می‌شوند، زیرا به قدرت لایزال الهی ایمان داریم و این رمز اساسی افزون بر ۴۰ سال حیات انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ابراز داشت: بخش زیادی از اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه دریا منصه ظهور می یابد به همین دلیل رژه در بندرعباس و آب های خلیج‌فارس برگزار شد.   

دریادار فدوی بیان داشت: قسمت اندکی از توانمندی‌های انقلاب اسلامی در رزمایش‌ها نشان داده می شود و قسمت اعظم آن در صورت نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۳۲۱۹ /۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.