معاون توسعه مدیریت و منابع راه‌ آهن جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در مراسم تودیع مدیرکل سابق و معارفه سرپرست جدید راه آهن هرمزگان افزود: همچنین طی یکسال گذشته در بخش های مسافری ۲۷ میلیون مسافر جابه جا شده که ۲۰ میلیون بین شهری و ۷ میلیون حومه ای و درون شهری بوده است.

محمدرضا نصرت نظامی بیان کرد: هر چند که تحریم ها در فعالیت های اقتصادی حمل و نقل ریلی کشور بی تاثیر نبوده اما باید در این زمینه حضور فعال تری در زندگی مردم داشته باشیم.

حمل و نقل، یکی از مولفه های اصلی توسعه 

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان هم در این مراسم اظهار کرد: راه آهن نقش بسیاری در اقتصاد ایفا می کند و حمل و نقل نیز یکی از مولفه ای اصلی توسعه محسوب می شود.

رضا مدرس ادامه داد: امروزه از تاثیرات راه‌ آهن برای امور توسعه ای دنیا در مقایسه با حمل و نقل های دیگر به عنوان آغازگر یک انقلاب یاد می شود و ایران نیز از این اعتقاد دور نبوده است.

وی با تاکید بر اینکه هرمزگان مبدا و مقصدی مناسب برای اتفاقات خوب کشور بوده است عنوان کرد: این استان در همه زمینه های فکری و انسانی بخصوص اقتصادی از ظرفیت های بسیاری برخوردار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان اضافه کرد: ایمن ترین، سالم ترین و سازگارترین حمل و نقل با محیط زیست راه آهن است و بیشترین سفرها از طریق ریلی صورت می گیرد.

مدرس به تحریم های اقتصادی از سوی دشمنان اشاره کرد و افزود: بیگانگان تحریم هایی را به کشور تحمیل کردند اما این کار باعث شد با برنامه ریزی بیشتر، فعالیت های اقتصادی از حمل و نقل هوایی به سمت ریلی افزایش پیدا کند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از تلاش های ۹ ماه مسوولیت حسن ماسوری مدیرکل سابق استان قدردانی و حکم محمدرضا چنگانی که مدیریت راه اّهن شرق کشور را در کارنامه خود دارد اهدا شد.

۹۹۴۴/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.