امیر دریادار مجتبی محمدی روز چهارشنبه در نشست خبری پیرامون برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزود: مراسم رژه ملی نیروهای مسلح از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۳۱ شهریورماه در بلوار ساحلی بندرعباس، پشت ساختمان سابق استانداری هرمزگان برگزار می‌شود.
وی بیان داشت: فرمانده کل ارتش، جانشین فرمانده کل سپاه، فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه، فرمانده نیروی هوایی ارتش، فرماندهانی از نیروی انتظامی، قرارگاه پدافند هوایی و هوافضای سپاه و جمعی از مسوولان عالی رتبه استانی از دیگر مهمانان این مراسم هستند.
فرمانده منطقه یکم امامت نداجا اظهار داشت: در این مراسم که به صورت زنده از شبکه خلیج فارس و شبکه‌های سراسری پخش می‌شود، جایگاه ویژه ای نیز برای آحاد مردم تحت عنوان «تماشاچیان» در نظر گرفته شده است.
امیر داریا دار محمدی تصریح کرد: حرکت دسته عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و نمایش یگان‌های جانبازان با ویلچر از جلوی جایگاه زینت‌بخش مراسم رژه امسال است تا نشان دهیم که شعار «راه ما؛ راه حسین است» یکی از راهبردهای مهم نیروهای نظامی برای دفاع از تمامیت ارضی است.
 
رژه ملی در ۲ نقطه از کشور
فرمانده منطقه یکم امامت نیروی راهبردی دریایی ارتش ادامه داد: : مراسم رژه امسال با محوریت ارتش در ۲ نقطه از کشور همچون تهران و بندرعباس در سطح ملی برگزار می‌شود و در سایر استان‌ها بصورت استانی انجام می‌شود.
محمدی بیان داشت: نقش استراتژیک خلیج فارس و تنگه راهبردی هرمزگان رژه بندرعباس را به ملی تبدیل کرده است که همزمان با رژه نیروهای پیاده و ادوات نظامی، رژه دریایی و هوایی نیز برگزار می‌شود.
وی ابراز داشت: بیش از ۲۰۰ شناور نیروی دریایی سپاه، ارتش و دریابانی نیروهای نظامی و انتظامی و شناورهای بسیج دریایی مردمی در این رژه حضور دارند.
این مقام نیروی دریایی ارتش ادامه داد: نیروهای هوایی ارتش و هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز نمایش اقتدار نظامی جمهوری اسلامی را در رژه هوایی به تصویر می‌کشند.
 امیر داریا دار محمدی یادآور شد: سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، گرامیداشت پیشکسوتان، جلسه وحدت نیروهای مسلح، خاطره گویی و شعرخوانی، دیدار با امام جمعه بندرعباس، محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده‌های شهدا وجانبازان، شرکت در نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس در بلوار غدیر از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.
۷۱۹۵/۶۰۴۸
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.