مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان اظهار داشت: ۷۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و ۳۴ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال نیز به صورت غیرنقدی(کالایی) به ایتام و محسنین کمک شده است.
علی الهیاری روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: حامی یابی برای ایتام و محسنین در راستای برآورده کردن نیازمحرومان در زمینه معیشت، درمان، مسکن، اشتغال، جهیزیه و تحصیل دانش آموزان است.
وی بیان داشت: در این طرح اثرگذار و هدفمند (اکرام ایتام و محسنین) خیران به انتخاب خود حمایت از یک یا چند نفر یتیم و یا فرزند محسنین را عهده‌دار و ماهیانه مبالغی به‌حساب آنان واریز می‌کنند.
این مسوول اظهارداشت: استفاده از رسانه‌های جمعی از جمله فضای مجازی باهدف نهادینه کردن و اشاعه فرهنگ حمایت از کودکان یتیم و محسنین در جامعه ضروری است.
الهیاری یادآورشد: حمایت از ایتام و نیازمندان یکی از بزرگ‌ترین دست آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که ریشه در فرهنگ اسلامی و ایرانی مردم این سرزمین دارد که با این حمایت‌های گسترده و با استعانت از خداوند متعال امید است بتوانیم شرایط مناسبی را برای تمام ایتام و نیازمندان جهت بهره‌مندشدن از خدمات اجتماعی را فراهم‌سازیم.

هم اکنون ۷۸ هزار و ۳۱۲ خانوار نیازمند هرمزگان زیرپوشش کمیته امداد هستند.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.