روزنامه دریای اندیشه

این روزنامه در صفحه اول خود تیتری با عنوان «دستگاه های اجرایی در ترازوی سنجش» گزارشی در خصوص برگزاری جشنواره شهید رجایی چاپ کرده است.

همچنین تیترهایی با عناوین «اعلام سهمیه آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در آزمون دستگاه های اجرایی»، «ضرورت ساماندهی و شفاف سازی بازار کار استان» و «تجلیل از دو هرمزگانی در سطح ملی به عنوان فعال آمر به معروف» در این صفحه منتشر شده.

روزنامه ندای هرمزگان

روزنامه ندای هرمزگان هم در نخستین صفحه خود، خبری به نقل از استاندار هرمزگان با عنوان «هیچ دلیلی برای نشدن کار نمی بینم» به چاپ رسانده است.

این روزنامه در صفحه اول نیز مطالبی با عنوان «سرپرست جدید دانشگاه آزاد استان هرمزگان منصوب شد» و «هرمزگان میزبان هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین خلیج فارس می شود» انتشار داد.

روزنامه دریا

این روزنامه که در سطح منطقه جنوب کشور چاپ و توزیع می شود، تیتری با عنوان «جذب ۸۷۸ نفر در آموزش و پرورش و علوم پزشکی هرمزگان» را برای صفحه اول خود انتخاب کرده است.

علاوه بر آن نیز سرخط های دیگری با تیترهای «شفافیت استخدام در صنایع غرب بندرعباس به نقل از مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان» و «مدیران، کشور را در جهت تولید حرکت دهند به نقل از احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در جشنواره شهید رجایی» در روزنامه دریا چاپ شده است.

روزنامه صبح ساحل

روزنامه صبح ساحل با چاپ تیتری در خصوص «معرفی دستگاه های اجرایی برگزیده هرمزگان در جشنواره شهید رجایی» به برگزاری بیست و دومین جشنواره شهیدرجایی اشاره کرده است.

تیترهایی شامل، «آخرین وضعیت خودروهای مانده در گمرک»، «احسان کامرانی سرپرست دانشگاه آزاد استان هرمزگان شد»، «خبری جدید از پرداخت معوقات فرهنگیان و رتبه بندی آنها»، مشکلی برای صدور کارت های سربازی وجود ندارد» و «ضرورت ساماندهی و شفاف سازی بازار کار در هرمزگان» در صفحه نخست این روزنامه به چاپ رسیده است.

۹۹۴۴ /6048

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.