روزنامه دریا 

روزنامه دریا مهمترین تیتر صفحه اول شماره ۳۱۲۷ خود را به نقل از فرمانده دریابانی هرمزگان اختصاص داد و نوشت: انهدام باند قاچاقچیان خارجی سوخت در هرمزگان

همچنین، تجمع بزرگ تاسوعای حسینی در بندرعباس، اجرای چهار پروژه بزرگ نفتی در هرمزگان، مراسم احلی من العسل در هرمزگان و کشف و معدوم سازی چهارتن مواد غذایی فاسد در بندرعباس از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه دریای اندیشه

این روزنامه در شماره ۷۹۷ «طنین هل من ناصر ینصرنی در هرمزگان» را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست خود انتخاب کرد.

۱۱ رتبه جشنواره خوارزمی کشور از آن هرمزگان شد، تمام تلاشم را دارم تا حقی از کارگری پایمال نشود به نقل از شهردار بندرعباس، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در هرمزگان به پویش نذر اشتغال پیوست و لزوم رعایت نکات ایمنی در تکایا و هیات های عزاداری به نقل از مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از جمله عناوین مهم این روزنامه بوده است.

هفته نامه آفتاب جنوب

هفته نامه آفتاب جنوب تیتر «انهدام باند قاچاقچیان خارجی سوخت در مرزهای آبی هرمزگان» به نقل از فرمانده دریابانی استان را در صفحه اول منتشر کرده است.

تیترهای دیگری همچون، ۶۹ درصد پرونده ها در هرمز به صلح و سازش منجر شده است، اجرای ۳۰ سازه کوچک آبخیزداری در منطقه کوشاه احمدی با مشارکت مردم و برج علم و فناوری هرمزگان به زودی افتتاح می شود در این هفته نامه چاپ شده است.

روزنامه صبح ساحل

روزنامه صبح ساحل نیز در شماره ۳۸۵۶ خود «گم شده در خیال» در پی مفقود شدن صدرالساداتی ها را به عنوان مهمترین تیتر صفحه اول انتخاب کرد.

تیترهایی از قبیل، دندان های تیز سگ بر روی بدن کودک هرمزگانی، هواوی آمریکا را به انجام حملات سایبری علیه خود متهم کرد، شهرداری بندرعباس آخرین بازی خانگی را برد و ۲ میلیون تن کالا از گمرک ترخیص شده است را در این شماره خود انتشار داده.

روزنامه ندای هرمزگان

این روزنامه استانی هم که آغاز بیست و هشتمین سال انتشار خود را می گذراند در تیتر اول خود نوشت: «سختی ها و ناملایمات دو مانع توسعه رسانه ها» 

همچنین تیترهایی شامل، هیات های مذهبی به پایگاه احزاب سیاسی تبدیل نشود به نقل از نماینده ولی فقیه درهرمزگان، جا به جایی مسافر از راه ریلی بندرعباس افزایش یافت، برگزاری نخستین نمایشگاه لباس عاشورایی با حضور ۸ طراح هرمزگانی و اختصاص ۴ درصد از اعتبارات پروژه های بزرگ نفتی به انجام مسوولیت های اجتماعی درهرمزگان را منتشر کرد.

۹۹۴۴/6048

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.