تیم هرمزگان در این رقابتها در مجموع پنج مدال شامل دو مدال طلا، دو نقره و یک برنز کسب کرد.

این رقابتها در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ شهریورماه با حضور ۱۷۰ ووشوکار از ۳۱ استان کشور به میزبانی زنجان در دو بخش تالود و ساندا برگزار شد.

تیم منتخب ووشوی پسران هرمزگان در بخش ساندا با ترکیب امیر پریده در وزن منهای ٤٢ کیلوگرم، اشکان مرادی در وزن منهای ٤٥ کیلوگرم و اسماعیل غلامزاده در وزن منهای ٤٨ کیلوگرم در این رقابتها به مصاف حریفان رفتند.

در بخش تالو نیز امیرحسین باقرزاده در فرم‌های جین‌شو(شمشیر باریک) و چیانگ‌شو(نیزه) و امیرحسین چرزه نیز با اجرای فرم‌های چانگ‌چوان(دست بلند)، گون‌شو(چوب شمالی) و دائوشو(شمشیر پهن شمالی) با هدایت طاهر قاسمی برای هرمزگان به میدان رفتند.

در پایان این رقابتها تیم زنجان با کسب ٦ مدال طلا و یک نقره به عنوان قهرمانی رسید و تیم‌های هرمزگان و قم به ‌صورت مشترک با کسب ٢ طلا، ٢ نقره و یک برنز به‌عنوان نائب ‌قهرمانی دست یافتند.

در این رقابتها امیرحسین چرزه از هرمزگان در فرم چانگ‌چوان به مدال برنز رسید و متین جمالی از اصفهان و محمدامین احمدی از مازندران اول و دوم شدند.

در فرم دائوشو نیز محمدامین احمدی‌ از مازندران قهرمان شد و امیرحسین چرزه از هرمزگان و پارسا بهرام‌زاده از البرز بترتیب نقره و برنز گرفتند.

 در فرم جین‌شو، امیرحسین باقرزاده همایی از هرمزگان و محمدمهدی سپهری‌فرد از قم با رقابتی نزدیک و نفسگیر اول مشترک شدند و یونس رضایی از قزوین سوم شد.

امیرحسین چرزه از هرمزگان در فرم گون‌شو مقتدرانه طلا گرفت، متین جمالی از اصفهان و محمدامین احمدی از مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند.

در فرم چیانگ‌شو، محمدمهدی سپهری‌فرد از قم اول شد و امیرحسین باقرزاده از هرمزگان نقره گرفت و بر سکوی دوم ایستاد و امیرعباس کریمی از چهارمحال و بختیاری سوم شد.

نفرات برتر این پیکارها به اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های ٢٠٢٠ قهرمانی رده‌های سنی جهان که قرار است مردادماه سال آینده به میزبانی کشور مراکش برگزار شود، دعوت خواهند شد.

علیرضا بهرمن مربی تیم ملی و رئیس هیأت ووشو هرمزگان به اتفاق امیر اوجاقی سرمربی تیم ملی جوانان از سوی فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان مربیان استعدادیاب در این دوره از رقابت‌ها حاضر شدند تا نفرات مستعد تالو و ساندا را شناسایی و به تیم‌های ملی معرفی نمایند.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.