سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: راه اندازی اورژانس‌های اجتماعی موجب شده تا زمینه ارائه مشاوره‌های تخصصی و آگاهی بخشی در میان گروه‌های آسیب پذیر به خوبی فراهم شود.

عباس میرزاد عصر دوشنبه در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، خانواده و سلامت هرمزگان اظهار داشت: در این عرصه نیازمند آگاه سازی مردم از خدمات مورد ارایه در این مراکز اجتماعی هستیم.

وی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از دفاتر تسهیلگری در محلات، افزود: کارکرد دفتر های تسهیل گری، توسعه محله ها و بهبود سطح کیفیت زندگی مردم محله است که ضمن توانمند سازی شهروندان زمینه را برای استفاده از ظرفیت های محلی و جذب مشارکت های مردم فراهم می کند.

این مقام مسوول بیان داشت: دفترهای تسهیل گری با بررسی و مطالعه محلات دارای۳۶ نقشه موضوعی با رویکردهای متفاوت از محلات هستند که می تواند دستگاه های متولی حوزه اجتماعی را در مسیر ارائه خدمات بهتر به این محلات آسیب پذیر یاری کند.

وی تاکید کرد: برخی خانواده ها با وجود داشتن شرایط دشوار به دلیل نبود آگاهی از خدمات قابل ارایه در اورژانس اجتماعی، از دریافت خدمات اینگونه مراکز بی بهره اند که در این زمینه نیازمند آگاهی بخشی و آموزش به خانواده ها در استان هستیم.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.