فریدون همتی در بدو ورود پارسا یوسفی به بندرعباس از وی که موفق به کسب مدال نقره رقابت های جهانی مهارت ۲۰۱۹ در کازان روسیه شده استقبال، تجلیل و قدردانی کرد.

استاندار هرمزگان در آیین استقبال از این مهارت آموخته گفت: جوانان خوش‌فکر،  علاقه‌مند و دارای استعداد هرمزگان با فراهم شدن امکانات حداقلی و حمایت می توانند موفقیت های بزرگ کشوری و جهانی کسب کنند که موفقیت پارسا یوسفی در رقابت های جهانی مهارت ۲۰۱۹ نشان دهنده وجود این توانایی در آنان است.

وی اضافه کرد: امید می رود بتوان در طول فرصت باقی مانده تا رقابت های جهانی مهارت در آینده با برنامه‌ریزی دقیق مقام‌های بهتر و بیشتر کسب کرد.

پارسا یوسفی یکی از اعضا تیم تیم جمهوری اسلامی ایران بود که آیین بدرقه این تیم به رقابت های جهانی مهارت کازان روسیه در ۲۳ مرداد با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد و ۲۵ مرداد به روسیه اعزام شدند.

تیم اعزامی جمهوری اسلامی ایران به رقابت های جهانی مهارت در کازان روسیه متشکل از ۱۰ مهارت آموخته در در ۱۰ رشته شامل کابینت سازی، جواهر سازی، فناوری های اطلاعات راهکارهای نرم افزاری برای تجارت، فناوری های وب، تأسیسات الکتریکی، فناوری اتومبیل، فناوری آب، فناوری طراحی گرافیک و مدیریت سیستم های تحت شبکه حضور داشت.

چهل و پنجمین دوره از مسابقات جهانی مهارت از تاریخ سی و یکم مرداد تا ششم شهریور(۲۲ تا ۲۸ آگوست) در شهر کازان روسیه برگزار شد که درآن افزون بر یک هزار و ۳۰۰ نفر از ۶۳ کشور در ۵۶ رشته شرکت کردند.

پارسا یوسفی مهارت آموخته هرمزگانی موفق به کسب مدال نقره این رقابت های جهانی شد و هفت شهریور همراه با سایر اعضا تیم جمهوری اسلامی ایران به کشور بازگشت.

تیم کشورمان در مجموع موفق به کسب یک مدال برنز و ۲ مدال نقره و ۲ دیپلم افتخار و رتبه ۱۵ تیمی در رقابت های جهانی مهارت ۲۰۱۹ شد.

۳۲۱۹ /۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.