رییس کمیسیون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: این رشته ها شامل ۹ رشته در مقطع کارشناسی پیوسته ۲ رشته در مقطع کاردانی پیوسته و ۳ رشته در مقطع دکتراست.  

مازیار یحیوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رشته های مقطع تحصیلی کارشناسی پیوسته شامل علوم و مهندسی صنایع غذایی، مدیریت امور بانکی، مدیریت بیمه، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مهندسی شهرسازی و نقاشی در واحد بندرعباس و مدریت مالی در واحد بین الملل قشم، روان شناسی واحد بندرلنگه، مهندسی صنایع واحد پارسیان را شامل می شود.  

وی ادامه داد: رشته های مقطع ارشد هم در برگیرنده آموزش ریاضی، فرآوری محصولات شیلاتی که برای اولین بار در استان دایر می شود و رشته فلسفه و کلام اسلامی در واحد بندرعباس است.  

رییس کمیسیون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان اشاره کرد: در گذشته رشته آموزش ریاضی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس دایر بود که برای مدتی از این دانشگاه گرفته شد و با پیگیری‌های انجام شده مجدد دایر شده است.  

یحیوی یاد آور شد: رشته های مکانیک خودرو و تاسیسات تهویه مطبوع هم در مقطع کاردانی هم به این دانشگاه اضافه شده که در واحد سما آموزش داده می شود.  

وی خاطر نشان کرد: مجوز ۹ رشته مقطع کارشناسی پیوسته در ۳۰ مرداد اخذ شد و پذیرش دانشجود در این رشته ها از مهر آغاز می شود و هم  اکنون  ۲۳ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل هستند.  

۳۲۱۹ /۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.