معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح های ارسال شده در زمینه پرورش شترمرغ، تکثیر میگو، بز داشتی، انبار و نگهداری مواد غذایی، محصولات بتنی، بازیافت فولاد و چدن، کنسانتره کرومیت، اقامتگاه بوم گردی و باشگاه ورزشی است.

رضا مدرس بیان داشت: این طرح ها مربوط به پنج شهرستان قشم، بندرلنگه، حاجی آباد، سیریک و بستک است.

وی با اشاره به اینکه باید هماهنگی و همدلی مناسبی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت جذب سرمایه گذاری وجود داشته باشد، گفت: باید حمایت‌های لازم از سرمایه گذاران در حوزه‌های مختلف در استان انجام شود.

این مسوول تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی برای توسعه استان، باید مدافع و حامی سرمایه گذاران باشند و برای اجرای دقیق طرح‌های مورد نظر با هم همکاری لازم را داشته باشند تا روند امور تسریع یابد.

مدرس با اشاره به اهمیت رعایت استانداردهای زیست محیطی در اجرای طرح های سرمایه گذاری ، گفت: آلاینده های زیست محیطی واحدهای صنعتی و خدماتی غرب بندرعباس به صورت مجزا بررسی شده است.

وی تصریح کرد:علاوه بر بررسی آلایندگی زیست محیطی واحدهای صنعتی و خدماتی غرب شهر بندرعباس به صورت مجزا که همواره اداره کل محیط زیست استان انجام می دهد باید میزان آلایندگی این منطقه به صورت تجمیع این واحدها نیز مورد بررسی قرار گیرد.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.