کنسرت "موزیک آرت تابستان" به پاس قدردانی از 40 سال زحمات استاد محمد محترم پناه در عرصه موسیقی استان هرمزگان امشب در تالار آوینی بندرعباس برگزار می شود.

پیشکسوت موسیقی هرمزگان و یکی از مؤسسین گروه موسیقی مامبو لیوا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بنده متولد یکم شهریور 1346 در بندرعباس هستم.

محمد محترم پناه افزود: برای اجرای پیش رو از ته قلبم خوشحالم و از تمامی دوستانی که لطف کردند و برای برگزاری این اجرا زحمت کشیدند سپاسگزارم و نمی‌دانم چطور باید از آن‌ها تشکر کنم.

وی تصریح کرد: هرکاری در این 40 سال فعالیت در حوزه موسیقی انجام داده‌ام برای استان و شهر و مردمم بوده است، خوشحالم از اینکه دوستان از قدردان کارهایم هستند.

یکی از مؤسسین گروه موسیقی مامبو لیوا عنوان کرد: قرار است در این برنامه کارهایی که توسط گروه مامبو لیوا ساخته و اجرا شده است اجرا شود، برخی از سولوها ساخته خودم است و برخی را به‌اتفاق آقایان گردین، رحیمی و محبی اعضای فیکس گروه ساخته‌ایم.

محترم پناه در پاسخ به این سؤال که آیا در آینده از گروه مامبو لیوا خبرهای بیشتری خواهیم شنید یا خیر، خاطرنشان کرد: امیدوارم و سعی خود را هم می‌کنیم، هرچند دو نفر از اعضای اصلی گروه حضور ندارند که باید حتماً جایگزین کنیم اما تصمیم داریم که در آینده‌ای نزدیک مامبو لیوا را احیا کنیم.

یکی دیگر از پیشکسوتان موسیقی هرمزگان و نوازنده درامز در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد:  تقدیر و تشکر بعد از سال‌ها فعالیت هنری از هنرمندانی که زحمات زیادی برای موسیقی کشیده‌اند کار بسیار خوبی است.

حسن نوری نسب افزود: در شأن آقای محترم پناه است که کاری برای ایشان صوت بگیرد تا نسل جدید وی را بشناسند و بدانند چه زحماتی برای موسیقی پاپ استان کشیده شده است.

وی ادامه داد: هنرمندان پیشکسوت و زحمتکش بسیاری در استان هستند که اگر این برنامه برای آن‌ها نیز تکرار شود نتایج بسیار خوبی خواهد داشت.

این نوازنده درامز اضافه کرد: تقدیر و تشکر به ما یاد می‌دهد از گذشتگان خود درس بگیریم و تشکر کنیم که این موسیقی را به ما انتقال دادند و ما نیز این رسالت را داریم که آن را به نسل بعد منتقل کنیم.

پیشکسوت موسیقی هرمزگان و سرپرست گروه بادگیر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هدف از این اجرا بزرگداشت و قدردانی از زحمات استاد محترم پناه است.

مرتضی اولی بندری افزود: ما دوست داریم از گذشتگان و کسانی که راهی را آغاز کرده‌اند و ما می‌خواهیم ادامه راه آن‌ها را برویم قدردانی کنیم و خسته نباشید بگوییم.

رئیس انجمن موسیقی هرمزگان نیز در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: محمد محترم پناه از دوستان بنده و کسی بوده که سال‌ها کنار هم ساز زدیم.

احمد پاداش ادامه داد: وی یک شخصیت خاصی دارد که بسیار افتاده و خوش‌رو است و همیشه خواسته‌اش این بوده که موسیقی خوب در ژانر راک و پاپ ارائه دهد و همه را تشویق می‌کرد موسیقی خوب گوش کنند و بنوازند.

وی تصریح کرد: خیلی از افرادی که امروز گیتار الکتریک کار می‌کنند مدیون زحمات آقای محترم پناه هستند و این افتخاری برای من است که این دوست قدیمی را دارم.

رئیس انجمن موسیقی هرمزگان بیان کرد: این برای من افتخار است که این برنامه را برای محمد محترم پناه برگزار کنیم تا نسل‌های جدید بدانند وی که بوده و چه کرده و توانسته با سختی‌های زیاد چه شاگردهایی پرورش دهد و وارد جامعه کند.

یک پیشکسوت و مدرس موسیقی در هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این مراسم من‌باب یک تقدیر بسیار کوچک در برابر زحمات و همراهی‌های آقای محترم پناه در هرمزگان برگزار می‌شود.

حسین رستمی راد افزود: آقای محترم پناه حق بسیار بزرگی بر گردن موسیقی هرمزگان و موزیسین‌های نسل ما دارد؛ می‌توان گفت محمد محترم پناه و حسین گردین پلی بین نسل قبل از انقلاب و نسل ما بودند.

وی خاطرنشان کرد: بنده به‌شخصه بخش اعظم اندوخته‌هایم در موسیقی را مدیون آقایان محترم پناه و گردین هستم و این دو به‌عنوان تأثیرگذارترین افراد در موسیقی هرمزگان می‌شناسم.

به گزارش ایسنا، این برنامه از ساعت 20 در تالار شهید آوینی بندرعباس آغاز خواهد شد و محمد محترم پناه، گروه کاسیا، گروه بادگیر، اسماعیل مرادی و برهان اکبری به اجرای برنامه می پردازند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.