مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان گفت: مصرف مواد مخدر در مدارس را تکذیب می‌کنیم، اما اینکه دانش‌آموزی درون منزل استفاده می‌کند یا خیر خبرنگاران باید به آن بپردازند.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، موسی دادی زاده در نشستی خبری ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: آنچه در جامعه امروز به آن توجه داریم این است که خبرنگاران و روابط عمومی‌ها چشم و گوش مدیران هستند و عملکرد مدیران را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و از طرفی هم مطالبات مردم را به گوش مسئولین می‌رسانند.

وی افزود: در هر جامعه‌ای که خبرنگاران آزادی بیشتری دارند آن جامعه به نتایج بهتری خواهد رسید، امیدوارم هم در ارائه خدمات دولت و هم ارائه مطالبات مردم و دولت خبرنگاران وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان تصریح کرد: مصرف مواد مخدر در مدارس را تکذیب می‌کنیم، اما اینکه دانش‌آموزی درون منزل استفاده می‌کند یا خیر خبرنگاران باید به آن بپردازند.

دادی زاده افزود: هیچ مشکلی با ورود خبرنگاران به مدارس نداریم اما باید روال قانونی‌اش را طی کند، در مورد گله‌مندی مجروحین حادثه اتوبوس داراب نیز هرچه در توان داشتیم خدماتی را به این افراد ارائه کردیم و تمامی افرادی که به سفر می‌روند بیمه باید ضرر و زیان مجروحین را جبران کمد اما این مانع از اینکه آموزش‌وپرورش خدماتی ارائه کند نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌هزینه ساخت دست یکی از دانش‌آموزان را در هفته گذشته پرداخت کردیم و تعاون اداره آموزش‌وپرورش مستندات خدمات ارائه‌شده را دارد، پرونده مجروح شدگان و افراد فوت‌شده در حادثه اتوبوس داراب در دادگاه جاری است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان عنوان کرد: شهریه مدارس هیئت‌امنایی را شورای آموزش‌وپرورش شهر معین می‌کند، برخی مدارس خدمات بیشتری ارائه می‌کنند و شورای آموزش‌وپرورش نیز نرخ بیشتری را برایشان در نظر می‌گیرد؛ این مدارس بابت هزینه‌های خارج از تعهدات آموزش‌وپرورش هزینه دریافت می‌کنند.

دادی زاده بیان کرد: مدارس غیردولتی نیز در سمانه ملی مدارس غیردولتی تعیین می‌شود، ساماندهی سرویس مدارس بر عهده شهرداری‌ها و بخشداری‌ها و دهیاری‌هاست و کار اضافه‌ای است که بر عهده آموزش‌وپرورش گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته اولین بار نظام 6-3-3 اجرا شد و برگزاری اولین امتحان نهایی برای ما خیلی مهم بود، در هرمزگان بر مبنای معدل کتبی نهایی دانش‌آموزان هرمزگان 18 صدم در کلیه رشته‌ها رشد داشته است و این در حالی است که در کشور 29 صدم افت داشته این و اختلاف 47 صدم است که دستاورد بزرگی است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان افزود: از 30 دانش‌آموزی که به مرحله نانو کشوری راه‌یافته سه دانش‌آموز از هرمزگان بوده‌اند، معلمان ما موفق به کسب رتبه‌های برتر و اداره کل بازرسی آموزش‌وپرورش هرمزگان در کشور رتبه برتر را کسب کرده است، دانش‌آموزان استثنایی هرمزگان نیز در مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی رتبه‌های خوبی داشتند.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.