استاندار هرمزگان گفت: در شرایطی که در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم، انتظار می‌رود خبرنگاران با قلم خود و تولیدات فاخر و ارزشمند، تحلیل‌های درست را به مردم ارائه دهند تا بتوانیم از این شرایط به خوبی عبور کنیم.

فریدون همتی عصر یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران استان افزود: خبرنگاران به‌عنوان انسان‌های فرهیخته و توانمند نقش بسیار مهم و اثرگذاری در جامعه دارند و این موجب می‌شود تا جامعه ای پویا و فعال داشته باشیم.

وی همچنین به اقدامات درحال انجام درهرمزگان اشاره کرد وبیان داشت: تا پایان سالجاری طرح‌های بزرگ و مهمی دراستان به بهره برداری می‌رسد که اطلاع رسانی این طرح‌ها به مردم برعهده

 استاندار هرمزگان اظهارداشت: در حوزه توسعه سواحل مکران در شرق استان نیز طرح‌ها به طور جدی درحال پیگیری است و اقدامات مهمی از جمله ایجاد پالایشگاه‌های بزرگ و پایانه صادرات نفتی در این منطقه انجام می‌شود.

وی یادآورشد: در حوزه کشتی سازی نیز شاهد رونق خوبی در استان هرمزگان هستیم و باتوجه به وجود توانمندی‌های گسترده در این مجموعه، شناورهای بزرگی درحال ساخت و تعمیر است.

همتی احداث آب شیرین‌کن‌ها در راستای تامین آب شرب و اجرای طرح‌های آبخیزداری درسطح هرمزگان از دیگر طرح‌های مهم در حال اجرا در استان برشمرد.

در پایان این مراسم به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، از خبرنگاران، عکاسان خبری و فعالان فضای مجازی استان هرمزگان تجلیل شد.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.