استاندار هرمزگان روز شنبه در نشست پیگیری اجرای طرحهای توسعه ای شهرستان بشاگرد گفت: یکی از ظرفیتهای قانون بودجه سال ۹۸ جهت تامین اعتبار طرح‌های مختلف، فروش اموال مازاد دستگاه های اجرایی است.

فریدون همتی افزود: در این راستا دستورالعملی تهیه شده که دستگاه های اجرایی می‌توانند اموال مازاد خود را به فروش رسانده و منابع حاصل از آن را جهت اجرای طرح‌ها هزینه کنند.

وی ادامه داد: در این راستا لازم است تا دستگاه‌های اجرایی استان که درحال انجام طرح‌های زیرساختی از جمله در حوزه راه و کشاورزی در شهرستان بشاگرد هستند، از این طریق نسبت به شناسایی و فروش اموال مازاد و تامین اعتبار طرح‌های توسعه شهرستان بشاگرد اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، نیز بایستی تکالیفی که برای دستگاه‌های مختلف در شهرستان بشاگرد در نظر گرفته شده و تا پایان سال باید اجرایی شوند را در قالب کتابچه ای تدوین و براین اساس روند اجرای طرح‌ها به طور مستمر تحت نظارت و بررسی قرار گیرد.

در راستای فرمایش رهبر فرزانه انقلاب و تاکید رییس جمهوری مبنی بر ضرورت رسیدگی همه جانبه و مبتنی براصول و برنامه ریزی به نقاط محروم کشور، استاندارهرمزگان اخیر جهت توسعه و رونق شهرستان بشاگرد با حکم وزیر کشور به‌عنوان رییس ستاد توسعه این شهرستان منصوب شد

شهرستان بشاگرد در زمره ۳۱ شهرستان منتخب کشور برای تحقق محرومیت زدایی بوده است.

شهرستان بشاگرد که در گویش محلی به آن بَشکَرد می‌گویند ابتدا روستا و سپس به بخش و از ۱۰ سال پیش (سال ۱۳۸۵) به شهرستان ارتقا یافت.

این شهرستان با ۳۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.