مراسم تجلیل از خبرنگاران مینابی در حالی به مناسبت هفدهم مرداد برگزار شد که معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان از تجربه کار خبری خود بین اصحاب رسانه سخن گفت.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس در میناب، به بهانه گرامیداشت روز خبرنگار جمعی از مسئولان مینابی در سالن فرهنگسرای شهید بهشتی گردهم آمدند تا از زحمات یکساله خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان تجلیل و قدردانی کنند.

  معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در این مراسم، گفت: به رسم ادب و به پاس احترام به مقام خبرنگاران مینابی این مراسم برگزار شده است.

  محمد احمدی، شهید صارمی را نماینده این گروه ارزشمند نام برد و تصریح کرد: فعالیت خبری در شهرستان میناب از دهه های گذشته آغاز شده است و اکنون با این تعداد خبرنگار نقش بسزایی در ارتباط بین مسئولان و مردم داشته است.

وی با بیان تجربه سابقه خبری خود، گفت: خبرنگاران نقش ارزشمندی در ارتباط بین مسئولان و مردم را بر عهده دارند.

احمدی، اظهار کرد: خبرهای خوبی در هفته دولت برای حوزه های مختلف این  شهرستان اعم از کشاورزی، بهداشت و درمان، صنایع، راه ارتباطی و اشتغال دارم.

فرماندار میناب، تصریح کرد: هدف خبرنگاران مینابی از بیان مشکلات، رفع دغدغه‌های مردمی و برطرف کردن نواقصات شهرستان است.

احمدی، خاطرنشان کرد: انعکاس اخبار امیدوار کننده در شرایط فعلی میتواند ترقی و تعالی جامعه را بهمراه داشته باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب نیز در این مراسم، گفت: به بهانه گرامیداشت روز خبرنگار گردهم جمع شده ایم تا از زحمات فعالین رسانه ای شهرستان میناب قدردانی کنیم.

رضا اوژند با بیان اینکه خبرنگاری از پر استرس ترین حرفه هاست، خاطرنشان کرد: دغدغه زیرساخت ها و  بودجه های فرهنگی شهرستان در نشستی که با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرکز استان برگزار شد توسط فرماندار محترم بصورت جامع و کامل بیان شد.

ابوالحسن زاهدی مشاور رسانه ای معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب نیز به نمایندگی از خبرنگاران مینابی به بیان دغدغه ها و درخواست های این گروه پرداخت و به بیوگرافی اصحاب رسانه این شهرستان از سال 1349 تا 1398 اشاره کرد.

1 - محمد انصاری در سال 1349 زمانی که دانش آموز بود یک خبر برای روزنامه کیهان ورزشی تهیه کرد و بعد از آن در سال 1364به طور رسمی با روزنامه کیهان ورزشی فعالیت خبری خود را آغاز کرد و هم اکنون به عنوان گزارشگر بخش ورزشی رادیو می باشد.

2 - علی نجفی، خبرنگار ایرنا و دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم که از سال 1363 با روز نامه های صبح ساحل ، کیهان و روزنامه جمهوری اسلامی شروع به فعالیت کرده و از سال 1366 بطور رسمی با خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) در حال فعالیت خبری می باشد.

3 - صادق بارانی نیا، خبرنگار صداوسیمای خلیج فارس در میناب که از سال 1371 با هفته نامه هرمز به مسئولیتی احمد آخوندی کار خبری را شروع کرده بعد با هفته نامه دریا همکاری داشته و با روزنامه های کیهان ، جمهوری اسلامی و صبح ساحل و پایگاه خبری تحلیلی جنوب ایران با مدیر مسئولی خسروی همکاری نموده و از سال 1380 تاکنون به عنوان خبرنگار صداوسیمای خلیج فارس فعالیت خبری می کند.

4 - مداح نوشادی، خبرنگار صداو سیمای خلیج فارس در بخش سندرک نیز از سال 1374 با صداوسیمای خلیج فارس فعالیت خبری خود را آغاز نموده و هم اکنون خبرنگار صداوسیمای خلیج فارس در سندرک می باشد.

5 - مرتضی احمدی، خبرنگار صداوسیمای خلیج فارس در بخش توکهور و هشتبندی از سال 1383 با روزنامه صبح ساحل فعالیت خبری خود را شروع و هم اکنون خبرنگار صداوسیمای خلیج فارس در توکهور و هشتبندی می باشد.

6 - علی ذاکری گورزانگی، از سال 1383 فعالیت خبری خود را با خبرگزاری شبستان آغاز نموده و هم اکنون به عنوان خبرنگار خبرگزاری شبستان ، مسئول خبرگزاری رضوی هرمزگان و خبرنگار خبرگزاری بین المللی ایران پرس فعالیت دارد.

7 - غلام نمک پور، کار خبری را از سال 1386 بطور رسمی با روزنامه دریا منطقه جنوب کشور در هرمزگان آغاز نموده و بصورت افتخاری با روزنامه های کثیر الانتشار ، صبح ساحل ، ندای هرمزگان،دریای اندیشه و سایت های معتبر استان همکاری داشته و هم اکنون نیز خبرنگار رسمی دو هفته نامه منطقه جنوب کشور، میراث جرون و آفتاب جنوب می باشد.

8 - ابوالحسن زاهدی،  مسئول دفتر خبری میناب و خبرنگار صداوسیمای مرکز خلیج فارس، دارای مدرک تحصیلی لیسانس که از سال 1387 کار خبری را با صداوسیما شروع کرده ، و با خبرگزاری پانا به عنوان مسئول خبرگزاری و همچنین خبرنگار پایگاه تحلیلی مکران همکاری داشته و همچنین دوره های آموزشی مختلف خبرنویسی و خبرنگاری در خبرگزاری پانا و بسیج رسانه و اموزش عکاسی و تصویر برداری خبری هم برای شرکت کنندگان داشته و هم اکنون نیز مسئول دفتر خبری صداوسیما و خبرنگار صداوسیمای خلیج فارس در شهرستان میناب است.

9 - بهرام رضایی، مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه سپ، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد فن آوری اطلاعات که از سال 1388 با روزنامه منطقه جنوب کشور دریا و خبرگزاری آنا کار خود را شروع کرده و هم اکنون مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه سپ در شهرستان میناب و بازرس خانه مطبوعات استان می باشد.

10 - حمید اسلامی، مدیرمسئول پایگاه خبری میناب نیوز که از سال 1388 به عنوان مدیرمسئول پایگاه خبری میناب نیوز و خبرنگار فعالیت خود را شروع کرده و هم اکنون نیز خبرنگار و مدیرمسئول پایگاه خبری میناب نیوز می باشد.

11 - حبیب عیدزاده، از سال 1389 کار خبری خود را با روزنامه دریا شروع کرده و هم اکنون خبرنگار شبستان است.

12 - موسی زاهدی، مدیر و خبرنگار سایت خبری میناب جنوب دارای مدرک تحصیلی لیسانس علوم تربیتی که از سال 1391 با خبرگزاری بسیج و سپاه و سایت خبری هرمز و شبکه اطلاع رسانی راه دانا کار خبری را آغاز کرده و هم اکنون نیز مدیر و خبرنگار سایت خبری میناب جنوب می باشد و با هفته نامه سپ به عنوان خبرنگار فعالیت می کند.

13 - عین اله چملی نژاد، دارای مدرک تحصیلی مهندسی ترویج و آموزش کشاورزی بعنوان نماینده و خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران  ایسنا که از سال 1394 با پایگاه خبری میناب جنوب، شبکه اطلاع رسانی هرمز و راه دانا فعالیت خبری خود را شروع کرده و هم اکنون نماینده و خبرنگار خبرگزاری ایسنا در میناب است.

14 - مهدی ذاکری، از سال 1394 با خبرگزاری پانا کار خبری را آغاز کرده و هم اکنون خبرنگار دریای اندیشه و خبرگزاری موج می باشد.

15 - علیرضا صالحی، از سال1395 فعالیت خبری خود را با خبرگزاری بسیج و سایت خبری بسیج دانش آموزی شروع کرده در سال1396 نماینده و خبرنگار روزنامه دریای اندیشه، خبرنگارپایگاه خبری فرهنگ کده و پایگاه خبری هرمز ، در سال 1397 نماینده و خبرنگار خبرگزاری فارس در میناب، نماینده و خبرنگار پایگاه خبری هرمیزان در شرق هرمزگان ، نماینده و خبرنگار پایگاه خبری خبرنما در میناب و خبرنگار سایت خبری بسیج دانش آموزی می باشد.

16 - اسحق شیرین کام، سردبیر و خبرنگار صبح هرمزگان دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی برنامه ریزی درسی که از سال 1396 با سردبیری صبح هرمزگان وارد عرصه مطبوعات و خبرنگاری شده و هم اکنون نیز سردبیر و خبرنگار صبح هرمزگان و مدیر مسئول قشرسیکای جنوب می باشد.

17 -- معصومه کورچی زاده، خبرنگار هرمیزان که از سال 1396 با خبرگزاری پانا وارد عرصه خبرنگاری شده و با پایگاه خبری خبرنما و پایگاه خبری هرمیزان همکاری داشته و در حال حاضر خبرنگار پانا و پایگاه خبری هرمیزان می باشد.

18 - سیده فاطمه وحدانی که از اردیبهشت1397 فعالیت خبری را با نشریه سفیر جنوب آغاز نموده و به عنوان عضو افتخاری انجمن صنفی روزنامه نگاران استان و با خبرگزاری پانا همکاری داشته و در حال حاضر خبرنگارمهر و خبرنگار رسمی پایگاه خبری ، تحلیلی آنامیس خبر می باشد.

19 - روح اله رستاخیز، از سال 1397 فعالیت خبری خود را با دریای جنوب آغاز کرده و هم اکنون خبرنگار میراث جرون و هفته نامه آفتاب جنوب در بخش توکهور و هشتبندی می باشد.

20 - سهراب سعیدی  مدیرمسئول نشریه اورمزد  قریب به 10 سال است فعالیت می کند.

گزارش از عین اله چملی نژاد، خبرنگار ایسنا، منطقه خلیج فارس


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.