کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از لحاظ دمایی باتوجه به تقویت هوای گرم از امروز چهارشنبه شاهد افزایش نسبی دما در بیشتر نقاط استان بویژه مناطق شرقی خواهیم بود و از فردا (پنجشنبه) گرمای هوا محسوس‌تر خواهد شد.
مرضیه سی سی پور روزچهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: درشبانه روز گذشته بستک با ۴۵ درجه و پارسیان با ۴۴ درجه بیشترین دما درهرمزگان تجربه کردند.
وی بیان داشت: دمای هوا در۲۴ ساعت گذشته درسردشت بشاگرد و حاجی آباد ۴۳ درجه و بندرخمیر، رودان و میناب به ۴۰ درجه سانتگیراد رسید.
کارشناس هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: بیشینه رطوبت نسبی نیز در شبانه روز گذشته در لاوان و قشم ۹۰ درصد و در بندرعباس، بندرلنگه، جاسک، کیشف میناب به بالای ۸۰ درصد می رسد.

پیش بینی گرد و غبار و رگبار پراکنده در هرمزگان
کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: باتوجه به تقویت بادهای ۱۲۰ روزه در جنوب شرق کشور، امروز(چهارشنبه) و فردا(پنجشنبه) در مناطق شرقی استان احتمال گرد وغبار دور از انتظار نخواهد بود.
سی سی پور بیان داشت: امروز چهارشنبه در ساعت بعدازظهر در مناطق دریایی شاهد افزایش بادهای جنوب غربی و شمال غربی خواهیم بود و دریا در ساعت بعدازظهر به ویژه در محدوده تنگه هرمز به نسبت مواج پیش بینی می‌شود.
وی توصیه کرد: شناورهای سبک و صیادی در ساعت بعدازظهر از رفت و آمد دریایی در محدوده تنگه هرمز خودداری کنند.
کارشناس هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: روز پنجشنبه به طور موقت شاهد کاهش سرعت باد خواهیم بود.
وی گفت: در ساعت بعدازظهر نیز رشد ابر خواهیم داشت که وقوع رگبار خفیف و پراکنده در ارتفاعات غربی پیش بینی می شود.
۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.