رئیس کمیته داوران استان هرمزگان گفت: داوران خوبی در سطح استان هرمزگان سوت می‌زنند که با حمایت کمیته داوران فدراسیون فوتبال می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند اما متأسفانه تاکنون این حمایت‌ها کافی و شایسته نبوده است.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، محمود رئیسی در دیدار با رئیس دپارتمان داوری کشور که به‌منظور شرکت داوران هرمزگانی در کلاس‌های پیش فصل لیگ‌های مختلف کشور و گرفتن سهمیه برای داوران استان در محل کمیته داوران فدراسیون فوتبال برگزار شد، افزود: داوران هرمزگانی چند سالی است که آن‌گونه که شایسته است به‌حق خود برای قضاوت در مسابقات کشوری نمی‌رسند و این موضوع داوران استان را نگران کرده است.

وی بیان کرد: داوران خوبی در سطح استان هرمزگان سوت می‌زنند که با حمایت کمیته داوران فدراسیون فوتبال می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند اما متأسفانه تاکنون این حمایت‌ها کافی و شایسته نبوده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: با تغییراتی که در رأس مدیریت کمیته داوران فدراسیون فوتبال به وجود آمده از هدایت الله ممبینی رئیس کمیته داوران و ایرج احمدی مسئول دپارتمان داوری کشور انتظارت بیشتری داریم و این انتظارت به‌حق است.

همچنین رئیس دپارتمان داوری استان و مدرس فدراسیون فوتبال در این جلسه گفت: امیدوارم با آمدن کابینه جدید داوران استان هرمزگان هم یک‌بار دیگر بیشتر در سطح کشور دیده شوند.

عبدالمجید معماری بیان کرد: ایرج احمدی، مسئول دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال شناخت خوبی از داوران استان هرمزگان دارد و این موضوع باعث خواهد شد که داوران هرمزگان بیشتر برای قضاوت مسابقات کشوری به چشم بیایند.

معماری که جوان‌ترین مدرس رسمی فدراسیون فوتبال است در مورد سهمیه داوران استان برای مسابقات کشوری مطالبی بیان کرد که مورد موافقت رئیس دپارتمان داوری فوتبال کشور قرار گرفت.

مسئول دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال هم در این دیدار گفت: با شناختی که از داوران فوتبال هرمزگان دارم قول هرگونه همکاری را می‌دهم امیدوارم که داوران استان قدر موقعیت‌های خود را بدانند.

ایرج احمدی بیان کرد: چندی پیش به استان هرمزگان سفری داشتم و از نزدیک کارهای داوران این استان را دیدم که دراین‌باره باید بگویم استان هرمزگان داوران بسیار خوبی دارد و اگر این داوران بتوانند ازنظر آمادگی جسمانی خود را به حد مطلوب‌تری برسانند می‌توان امیدوار بود که آن‌ها فصل خوبی را در سطح کشور تجربه خواهند کرد.

وی اضافه کرد: جای یک داور و یک کمک‌داور از استان هرمزگان در مسابقات لیگ برتر خالی است که امیدوارم در سال‌های پیش رو این اتفاق بیفتد و داوران هرمزگان رقابت‌های لیگ برتر را قضاوت کنند.

محمود رئیسی ، همچنین در دیدار با حسین شاهمرادی مسئول چیدمان داوران فوتسال فدراسیون فوتبال، خواست که به داوران فوتسال هرمزگان بهای بیشتری داده شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر هرمزگان در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تنها یک داور دارد که حقش بیشتر این تعداد است.

حسین شاهمرادی هم بیان کرد: سوت زدن در لیگ برتر به این آسانی نیست و هر داوری که امروز در لیگ برتر سوت می‌زنند یقیناً تلاش زیادی متحمل شده است.

وی گفت: داوری هرمزگان پتانسیل خوبی دارد و اگر داوران این استان قدر خود را بدانند می‌توانند آینده خوبی برای خود متصور باشند.

به گزارش ایسنا، در پایان این دیدارها محمود رئیسی مسئول کمیته داوران و عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان با مرادی، مسئول آموزش و توسعه داوری و فهیمی مسئول داوران بانوان فدراسیون فوتبال کشور دیدار داشتند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.