سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: ایجاد نشاط سیاسی و مشارکت مردم از ملزومات انتخابات است که باید مورد توجه متولیان امر در استان به ویژه شهرستان ها قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، عباس میرزاد در جلسه ستاد انتخابات استان هرمزگان، بر ایجاد انسجام، وحدت و همدلی در انتخابات تاکید کرد و افزود: وحدت و همدلی همواره یکی از ضرورت‌های امروز است که در زمان انتخابات نیاز به این مقوله در استان تشدید می شود.

وی افزود: ایجاد تعامل دو سویه میان دستگاه ها و ارکان انتخابات در هرمزگان از دیگر ضروریات است که  همواره مورد تاکید بوده است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات سالم برای وزارت کشور تصریح کرد: برگزاری انتخابات سالم، شفاف ، بی طرفانه، امن ، باشکوه و مشارکت حداکثری مردم هموار مورد تاکید استاندار محترم هرمزگان بوده است.

میرزاد اظهار داشت: طبق مقررات و پیش بینیهای صورت گرفته، اغلب مراحل انتخابات مجلس ۹۸ در کشور به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد و لازم است تمامی زیرساخت های پوشش ارتباطی و تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در استان فراهم شود که در این زمینه باید سریع تر اقدامات لازم انجام گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به این که مشکلات دوره‌های قبلی انتخابات احصاء تا با رفع آنها وضعیت مطلوبی برای سلامت انتخابات داشته باشیم، ادامه داد: وزارت کشور مسئول اصلی حسن اجرای قوانین مربوط به انتخابات است و وظیفه اصلی آن اجرای قانون است.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در برگزاری انتخابات مورد وثوق همه جریانات سیاسی استان باید مورد توجه باشد، ادامه داد: لازم است فرمانداران در شهرستانها با برآورد دقیق از حوزه انتخابیه، شرایط حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های رای فراهم آورند.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از ارکان اصلی و مهم مردم سالاری دینی در ایران است، افزود: همواره مردم در شرایط مختلف دلبستگی خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان داده اند و در این دوره از انتخابات نیز مردم خوب استان با مشارکت و حضور پررنگ در پای صندوق رای حاضر می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.