عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: دولت با شعارهایی که قرار بود وضع اقتصادی مردم را سه ماهه بهبود بخشد، روی کار آمد، اما شش سال از این شعارها گذشت و هر سال وضعیت اقتصادی مردم بدتر و فسادهای کلان اداری، مالی و رانت‌های فامیلی بیشتر شد.

به گزارش ایسنا، احمد مرادی در نطق میان دستور امروز (دوشنبه) مجلس گفت: از سپاه پاسداران به ویژه نیروی دریایی سپاه و تمامی نیروهای مسلح که حافظ انقلاب و مردم هستند و تحت هیچ شرایطی مردم را تنها نمی‌گذارند، تشکر می‌کنم.

وی با تبریک به تیم والیبال جوانان کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی جهان، گفت: جوانان نشان دادند هر جا به آنها بها داده شود، فتح‌الفتوح می‌کنند، چه در حوزه ورزش باشد و چه در حوزه مدیریت و اقتصاد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان این که دولت با شعارهایی که قرار بود وضع اقتصادی مردم را سه ماهه بهبود بخشد، روی کار آمد ادعا کرد: اما شش سال از این شعارها گذشت و هر سال وضعیت اقتصادی مردم بدتر و فسادهای کلان اداری، مالی و رانتهای فامیلی بیشتر شد، برجام کارساز نشد و وضعیت اقتصادی مردم بهبود نیافت، رئیس جمهور و هیات دولت هم اراده‌ای برای تغییر وضعیت نداشته و همه تقصیرها را به گردن دیگران می‌اندازند. بهتر است آقای رییس‌جمهور مدت باقیمانده عمر دولت را صرف کار، تلاش و صداقت کند چون جلب رضایت مردم، جانفشانی می‌خواهد و کار بی‌منت می طلبد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس وی ادامه داد: کارگران به ویژه کارگران شاغل در مناطق ویژه اقتصادی و آزاد، امنیت شغلی می خواهند و قانون کار در این مناطق باید تغییر کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به وضعیت معیشتی اقشار حقوق‌بگیر، گفت: بازنشستگان از میزان دریافتی خود گلایه دارند. کشاورزان و صیادان حمایت واقعی می‌خواهند. معلمان زحمتکش عزت و کرامت طلب می‌کنند و معلمان حق التدریس تبدیل وضعیت را درخواست دارند.  جوانان هرمزگانی با دلی آکنده از خون، اشتغال خود را در پالایشگاه‌ها و صنایع فریاد می زنند. مردم در روستاهای ساحلی می گویند اولویت واگذاری سایت‌های پرورش میگو با آنهاست و از استاندار انتظار دارند مشکلاتشان را رفع کند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.