این مجمتع در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای هزار و ۱۵۰ مترمربع ساخته شده است.

مجتمع فرهنگی هنری رودکان شامل سالن آمفی تئاتر ۱۴۰ نفری، نگارخانه، کتابخانه، پایگاه‌های آموزشی و فضای اداری است.

این مجتمع فرهنگی هنری که ساخت آن از سال ۸۸ آغاز شده، حدود ۳۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

مجتمع فرهنگی هنری رودکان چهارمین مجتمع فرهنگی هنری فعال شهرستان رودان است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از افتتاح این مجتمع فرهنگی هنری در گلزار شهدای رودان حاضر شد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

افتتاح بلوار هزار و ۲۰۰ متری فرهنگ با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال، نشست با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه و تجلیل از خدمات ارزنده موسی روشی استاد خوشنویسی و موسیقی از دیگر برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان رودان است.

نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامیعصر امروز (یکشنبه) نیز دیداری با استاد احمد سایبانی، قدردانی از خدمات ارزنده استاد حسین پریش، منصور نعیمی و حسین احمدی نسب دارد و در نشست با ادارات زیرمجموعه وزارت ارشاد (حج و زیارت، اوقاف و امورخیریه، امور کتابخانه ها و خبرگزاری جمهوری اسلامی) و نشست با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه بندرعباس شرکت می کند.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب در یک نشست خبری دستاوردهای سفر۲ روزه خود به استان هرمزگان را برای خبرنگاران تشریح می کند و پس از آن با بدرقه مسوولان راهی تهران می شوند.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری ۲ روزه  روز گذشته (شنبه) وارد هرمزگان شد و در همان بدو ورود با حضور در گلزار شهدای گمنام با عطر افشانی و اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

دیدار با نماینده جدید ولی‌فقیه در هرمزگان و شرکت در نشست شورای فرهنگ عمومی از برنامه های سید عباس صالحی در صبح روز شنبه بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم‌چنین عصر شنبه (روز گذشته) در سفر به بندرلنگه ضمن ادای احترام به مقام شهدا، ۲ طرح فرهنگی شامل سینمای دیجیتال «گوهر» بندرلنگه و «نگارخانه مروارید» بندرلنگه را افتتاح کرد.

 دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان های غرب هرمزگان و تقدیر از خدمات ارزنده استادان برجسته غرب هرمزگان (استاد احمد حبیبی و علی رادمهر) از دیگر برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بندرلنگه بود..

۲۰۹۴/۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.