این ورزشکار با استعداد و خوش آتیه که این روزها با نمایش توانایی های خود و درخشش تماشایی در تیم استقلال تهران دوران طلایی را سپری می کند،  روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: مانند هر ورزشکاری آرزویم پوشیدن پیراهن تیم ملی و افتخار آفرینی در میادین بین المللی است و امیدوارم روزی با پیراهن تیم ملی در آوردگاه های جهانی به میدان بروم.

با عقد قراردادی سه ساله به استقلال تهران پیوسته ام

دادخدا زاده که مردادماه ۹۷ به اردوی طرح استعدادیابی مناطق ۹ گانه کشور در مشهد دعوت شده بود، پس از درخشش و ارائه عملکرد خوب در این آوردگاه سرنوشت ساز، مورد توجه مربی تیم زیر ۱۷ سال استقلال تهران قرار گرفت و این هافبک نوجوان به علیرضا اکبرپور مربی تیم زیر ۱۶ سال این باشگاه معرفی شد.

این فوتبالیست نوجوان که عزم خود را برای رشد، ترقی و کسب موفقیت در فوتبال جزم کرده است، خاطر نشان کرد: تیرماه امسال با عقد قراردادی سه ساله به استقلال تهران پیوسته ام.

دادخدا زاده بیان کرد: با آغاز رقابت های پایه در لیگ برتر تهران، در برابر تیم های فولاد طلاییه، سپهر پارس و احسان جوان کیوج برای استقلال به میدان رفته ام.

۱۲ بار به اردوی تیم ملی دعوت شده ام

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۹ بار به اردوی طرح استعدادیابی مناطق ۹ گانه کشور دعوت شده است، افزود: پس از کسب عنوان قهرمانی با تیم منتخب نونهالان منطقه ۹ کرمان در رقابت های کشوری در سال ۹۷، به ۳ اردوی تیم ملی نونهالان کشور نیز دعوت شده ام.

دادخدا زاده خاطر نشان کرد: رویای پوشیدن پیراهن تیم ملی را در سر می پرورانم و برای رسیدن به این هدف والا، عزم خود را جزم کرده ام، قدر فرصت ها را به خوبی می دانم و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

این ورزشکار با قدردانی از زحمات مربیان خود در باشگاه های امید سکُل، شاهین مهر رودان، البدر بندر کنگ و آریا چارک، اظهار امیدواری کرد: با رشد و ترقی روزافزون در فوتبال و تحقق رویایش که همانا پوشیدن پیراهن تیم ملی و افتخارآفرینی در میادین بین المللی است، بتواند از زحمات مربیان خود قدردانی کند.

محمد علی دادخدا زاده فوتبالیست ۱۵ ساله رودانی، فوتبال را از سن ۱۰ سالگی با تیم امید سکُل رودان آغاز کرد و با این تیم قهرمان رقابت های رده سنی نونهالان در شهرستان رودان شد و عنوان آقای گلی این رقابت ها را ازآن خود کرد.

این ورزشکار نوجوان بار دیگر با تیم امید سکُل در رقابت های فوتبال رده سنی نونهالان شهرستان رودان شرکت کرد و یک مقام نایب قهرمانی این رقابت ها را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرد. 

این ورزشکار با استعداد و با انگیزه سپس به تیم شاهین مهر رودان رفت و دو سال در رده سنی نونهالان در رقابت های استانی و زیرگروه کشوری برای این تیم بازی کرد.

تیم البدر بندر کنگ مقصد بعدی این فوتبالیست خوش آتیه بود، دادخدازاده در سال ۹۵ به البدر بندر کنگ پیوست و ۳ سال در رده های سنی نونهالان و نوجوانان در لیگ برتر کشور برای این تیم توپ زد.

دادخدازاده در سال گذشته پس از رقابت های لیگ برتر کشور به صورت موقت به تیم آریا چارک پیوست و با این تیم، موفق به کسب مقام قهرمانی در لیگ شیبکوه چارک شد و عنوان آقای گلی این رقابت ها را ازآن خود کرد.

۷۱۹۶/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.