نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: جامعه در این سال ها با مشکل تعریف شغل مواجه بوده و باید توجه داشت شغل تنها پشت میز نشینی و کار دولتی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ضمن اشاره به ۶ مرداد که با عنوان «روز ترویج آموزش های فنی و حرفه ای» در تقویم نامگذاری شده، ادامه داد: در بخش آسیب های اجتماعی به این موضوع بسیار مهم خواهم پرداخت.

وی همچنین به ۹ مرداد، روز اهدا خون اشاره کرد و گفت: مردم کار خود را در زمینه انجام کارهای خیر و خداپسندانه بلد هستند و برای درک و بصیرت عمیقی که دارند باید شاکر خداوند متعال باشیم.

وی اضافه کرد: بصیرت و درک عمیق مردم باعث شده دشمن را در جنگ اقتصادی ناکام گذاشته و به انفعال بکشاند.

نماز جمعه به اذن ولی نیاز دارد
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به پنجم مرداد ۱۳۵۸ که اولین نمازجمعه تهران به فرمان امام خمینی (ره) و به امامت مرحوم آیت‌الله طالقانی (ره) در دانشگاه تهران اقامه شد، خاطر نشان کرد: اسلام ۲ کنگره بزرگ شامل حج ابراهیمی و نماز جمعه دارد که چهلمین سالگرد نماز جمعه با حج همزمان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده اشاره کرد: اقامه نماز جمعه به اذن ولی نیاز دارد و در تاریخ شاهد ثبت شده حکام جور همچون بنی امیه و بنی عباس برای آنکه خود را بر حق نشان دهند معصومان (ع) را از اقامه آن منع کرده بودند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: نماز جمعه نشانه شوکت، عزت و عظمت جامعه اسلامی و نماز حاکمیتی است.

اداره ها و نهادها برنامه عملیاتی برای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بدهند
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: اداره ها و نهادها به خصوص نهادهای فرهنگی  استان را مکلف به دادن برنامه عملیاتی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط رهبری صادر شده می کنم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: باعث خوشحالی است که جوانان هم در دیدارهای هود برنامه عملیاتی و اجرایی منطبق بر این بیانیه بدهند.

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: همانگونه که با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی شود با گفتن هزار باره بیانیه گام دوم انقلاب، این بیانیه اجرایی نمی شود.

وی افزود: این بیانیه یک برنامه و دستورکار برای جامعه و جوانان انقلابی است و باید آنرا اجرایی کرد که در دوره جدید براس عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب تلاش می کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شایعه و شایعه سازان پرداخت و اظهار داشت: دشمنان شایعه را برای به زانو در آوردن جامعه اسلامی سفارش می دهند و عوام فریبان برای آن مستندسازی می کنند و عوام زمانی که می بینند شایعه ای از کانال های متعدد پخش شده آنرا باور می کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: دشمن منافقان را یا پول عربستان در برخی کشورها برای شایعه سازی بر علیه ایران اسلامی جمع کرده که مستندی از آنها هم توسط صدا و سیما پخش شد.

وی بیان داشت: اگر جامعه به بلوغ و رشد خوبی در برابر شایعه سازان برسد بسیاری از این شایعه ها خنثی می شود.

خطبه های نماز جمعه کوتاه می شود 

وی همچنین گفت: اگر نمازگراران استقبال خوبی داشته باشند خطبه های نماز جمعه را کوتاه و کوتاه تر می کنم.

میز خدمت اداره های اعضای شورای اداری هرمزگان پیش از خطبه های نماز جمعه بندرعباس میز خدمت در محل مسجد جامع این شهر تشکیل شد.

همچنین اسحاق سلیمی به نمایندگی از کسانی که در چهل سال گذشته با ستاد اقامه نماز هرمزگان همکاری داشته اند تقدیر شد.

۳۲۱۹ /۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.