این تیم که دو هفته اول رقابتها را با پیروزی شروع کرد، در هفته های سوم و چهارم در برابر حریفان خود شکست خورد که بنا بر اظهار سرمربی این تیم افت توان بدنی بازیکنان به دلیل نداشتن تمرینات بدنسازی کافی پیش از آغاز رقابتها، بخشی از دلایل این دو شکست پیاپی است.

حضور تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در این دوره از رقابتهای لیگ برتر تا آخرین روزها در هاله ای از ابهام قرار داشت و تنها چند روز مانده به شروع مسابقات، حضور این تیم در این بازی ها اعلام شد.

مسایل مالی و نبود هماهنگی های لازم از جمله دلایل عدم حضور این تیم در رقابتهای لیگ برتر عنوان شده بود که ظاهرا توافق هایی با مسوولان ورزش هرمزگان و مدیریت عالی استان برای رفع این مشکلات صورت گرفته است.

آذرخش بندرعباس که هم اکنون با شش امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی ایستاده، فردا جمعه در چارچوب رقابتهای هفته پنجم لیگ برتر فوتسال به مصاف ستارگان ورامین در این شهر می رود.

تیم ستارگان  ورامین از چهار بازی قبل یک پیروزی ، یک مساوی و دو باخت در کارنامه دارد و با چهار امتیاز در مکان دوازدهم ایستاده است .

داوران این دیدار وحید عرض پیما، رضا پورشایگان ، پیام سهرابی و  مصطفی زینی هستند و ناظر داوری این دیدار  علیرضا فولادی است.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط هر دو تیم که جایگاه چندان خوبی در جدول رده بندی ندارند، دیدار فردا یک دیدار حساس و سخت خواهد بود.

عباس روزپیکر بیان داشت: با توجه به فاصله زمانی کم میان مسابقات، بازیکنان ما به دلیل نداشتن تمرینات بدنسازی کافی در مقایسه با دیگر تیم ها، از شرایط بدنی چندان مناسبی برخوردار نیستند، اما ما امیدواریم با تلاش بازیکنان در بازی فردا بتوانیم به نتیجه خوبی دست یابیم.

7198/6048

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.