عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: یکی از آرزوهای همه ما این است که فرزندان هرمزگان در جایگاه‌های مهم مسئولیت گرفته و تعهد و توانمندی خود را ثابت کنند که امروز شاهد هستیم به سبب اعتماد مقام معظم رهبری این توفیق برای استان هرمزگان مهیا شد که یک فرزند هرمزگانی نمایندگی ولی‌فقیه در استان هرمزگان را بر عهده گرفت.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، احمد مرادی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه ریاست دفتر امور اهل سنت نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، افزود: خدمات و زحمات 29 ساله آیت‌الله نعیم‌آبادی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و منشأ خیروبرکت برای استان هرمزگان بود و به‌طور حتم در این مدت در جایگاه خطیر نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان مشکلات استان را به‌خوبی بیان کرد.

وی با بیان اینکه جاده بندرعباس-سیرجان اگر امروز به شرایط خوبی رسیده به‌واسطه نطق‌های آیت‌الله نعیم‌آبادی در نماز جمعه بوده است و یادگاری با ارزشی از وی باقی ماند، تصریح کرد: یکی از آرزوهای همه ما این است که فرزندان هرمزگان در جایگاه‌های مهم مسئولیت گرفته و تعهد و توانمندی خود را ثابت کنند که امروز شاهد هستیم به سبب اعتماد مقام معظم رهبری این توفیق برای استان هرمزگان مهیا شد که یک فرزند هرمزگانی نمایندگی ولی‌فقیه در استان هرمزگان را بر عهده گرفت.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه این باور در همه ما ایجاد شد که هرمزگانی‌ها توانمندند و اگر اعتماد شود می‌توانند توانمندی خود را به اثبات برسانند، خاطرنشان کرد: مشکلاتی هنوز در هرمزگان پابرجاست که نیاز به همت مسئولین و دستگاه‌های اجرایی دارد.

وی با بیان اینکه وضعیت بهداشت و درمان هرمزگان و نیاز به هزار تخت بیمارستانی، مستلزم همت تمامی مسئولین است، عنوان کرد: جایگاه نخبگان و جوانان هرمزگانی در مسئولیت‌های خطیر کشوری باید موردبازنگری قرار گیرد و این انتظار به‌جا مردم است.

مرادی با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش هرمزگان نیازمند توجه بیشتری است، اضافه کرد: انتظار می‌رود نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در این موارد همراه و پیشگام بوده و مطالبه گر مردم استان باشد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با تأکید بر اینکه هنوز درآمد استان هرمزگان از مازاد درآمدهای مالیاتی مغفول مانده است، عنوان کرد: یک هزار و 200 میلیارد تومان درآمد استان نیز از این محل پرداخت‌نشده و انتظار می‌رود با پیگیری این حق هرمزگان نیز بازگردانده شود.

وی با تقدیر از زحمات رضایی(ریاست سابق دفتر امور اهل سنت نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان)، اضافه کرد: باوقار (ریاست جدید دفتر امور اهل سنت نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان) فردی توانمند است و به‌طور حتم در این مسئولیت می‌تواند ستونی برای وحدت و انسجام شیعه و باشد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.