نماینده سابق ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: وحدت و انسجام جامعه مسلمین باید در تمامی جهان گسترانیده شود.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه ریاست دفتر امور اهل سنت نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، افزود: انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی یک نظام فراگیر و عادلانه است.

وی با بیان اینکه برخی تفاوت‌ها وجود دارد اما تفاوت به معنای بی‌عدالتی نیست، تصریح کرد: 29 سال قبل که به هرمزگان آمدم، حوزه علمیه بندرعباس تازه آغاز به کار کرده بود و از وجود عالم دینی زیادی برخوردار نبود.

 آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه من و شما حق نداریم عمرمان را به میل خود بگذرانیم بلکه باید تکلیف خود را انجام دهیم، خاطرنشان کرد: امروز هرمزگان از نیروهای قابلی برخوردار است و حاصل و ثمره حوزه علمیه در استان هرمزگان را می‌بینیم.

وی با بیان اینکه قبل از هر چیزی بنده منبری بوده و هستم، اظهار کرد: نباید طوری صحبت کرد که انگار به هرمزگان ظلم شده است بلکه خدمات ارزنده‌ای نیز به‌جای مانده است.

نماینده سابق ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی نظام تبعیض گری نیست، تصریح کرد: ذهنیت جامعه را به سویی نبریم که در هرمزگان تبعیض روا شده و سبب جریحه‌دار شدن عواطف مردم شود.

وی با بیان اینکه باید مانع از نفوذ اندیشه سلفی گری شویم، عنوان کرد: این اندیشه قابل‌تحمل نیست و باید مانع از نفوذ آن شد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه باید جهان اسلام علیه وهابیت فریاد بزند، تصریح کرد: وهابیان از هیچ تهمتی مضایقه نمی‌کنند و باید با وحدت و انسجام مانع از نفوذ فکری مذهب آدم کش شویم.

وی با بیان اینکه به جنگ ایده‌های فاسد رفتن تکلیف همه است، اضافه کرد: وحدت و انسجام جامعه مسلمین باید در تمامی جهان گسترانیده شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.